Klacht Online.nl: Online is niet bereikbaar voor haar klanten!

APBolks

Wij lopen al geruime tijd tegen een muur aan bij de klantenservice van Online.
Zijn al lange tijd klant en hebben alleen internet. In het verleden was dit geen probleem, maar sinds een ruim half jaar heeft Online de voorwaarden en snelheden verhoogd. Lijkt leuk maar ons adres kan die snelheden niet halen.
Het laatste jaar na de aanpassingen is de kwaliteit van ons internet dat ook enorm achteruit gegaan. Steeds klapt het internet eruit, en staan wij de modem op te starten. Hebben het wifi kanaal steeds veranderd naar het kanaal met de meest ontvangst maar niks helpt. Uiteraard gaat de facturen gewoon door, voor iets wat we niet ontvangen.
Schriftelijk hebben we daarom maar eens melding gedaan van het hele gebeuren, maar het lijkt erop dat Online met vakantie is. Nog steeds wachten we op antwoord. Vandaag was het weer misse boel. Dus dan maar bellen. Ook is Online dan weer niet bereikbaar, hangen al drie kwartier aan de lijn. Wat moet je toch met zo'n bedrijf???

verbetering van het internet signaal en oplossing van het probleem en dat men eens als klantenservice beter bereikbaar is voor haar klanten bij problemen!

Online.nl
    Beste APBolks,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Martijn van Online.nl
    Beste Martijn,

Het zou heel fijn zijn als jullie met ons contact gaan opnemen om ons te helpen bij ons probleem. Binnen welke termijn kunnen wij wat horen?Een dag? of een week? of twee weken? of moeten we nog langer wachten??

Fam. Bolks
    Online.nl
    Beste APBolks,

Ik heb u vanmiddag gesproken om uw probleem te bespreken. We zijn tot de conclusie gekomen dat waarschijnlijk uw modem defect is. Hiervoor heb ik een vervangend exemplaar besteld.

U had ook een vraag over de vermeende betalingsachterstand. Dit hebben wij besproken en de mogelijke oorzaak gevonden. Zodra u de betalingsbewijzen op heeft gestuurd, kunnen wij deze verwerken en rechttrekken.

Graag spreek ik u a.s. vrijdag 23 september om het bovenstaande verder te bespreken.

Martijn van Online.nl
    APBolks
    Het leek opgelost, maar niet is minder waar ! de lijn klapt er steeds uit, online is niet bereikbaar voor enig commentaar, behalve dan dat men ons zonder gevraagd te hebben wil overzetten naar een snelheid die niet haalbaar is, en ja de facturen blijken nu ook niet te kloppen. Online, waar zijn jullie mee bezig?

APBolks

Ook een klacht indienen over Online.nl?