Opgelost door Online.nl: Online jaagt mij op kosten en komt het contract niet na

gooples

Dat ik geen internetverbinding had, maar toch de maandelijkse kosten moest betalen. Ik vond het vervelend dat Online mij niet benaderde, terwijl zij wellicht konden zien dat ik geen internet had. Nadat ik Online zelf telefonisch benaderde, werd er een monteur gestuurd die het probleem niet heeft opgelost. Toen wilde ik het contract per direct beeindigen, maar Online hield helaas vast aan de opzegtermijn van een maand, terwijl het zelf allang contractbreuk had gepleegd (namelijk geen internet leveren). Bovendien hebben de medewerkers mij 70 minuten aan de telefoon laten hangen om het contract überhaupt te kunnen opzeggen. Daarvan heb ik misschien 10 a 20 minuten met iemand gesproken. Ik had het gevoel dat ze hoopten dat mijn beltegoed op raakte, zodat ik wegviel en uiteindelijk niks geregeld was.
Ook wordt mij tijd afgepakt om deze klacht in te dienen.
Dit kan er niet mee door!

Dat ik de onkosten terug krijg.
1. Geen internet gekregen, wel moeten betalen.
Kosten: 10 euro
2. Opzegtermijn van een maand zonder internet (weer geen dienst geleverd)
kosten 20 euro
3. Telefoon kosten 10 euro.
En manuren 7 euro. Klacht en rekeningen administratie regelen.

Online.nl
    Beste gooples, We hebben zojuist contact gehad en hierin besproken dat we de teveel betaalde kosten voor de diensten die u niet heeft kunnen afnemen terug betalen aan u. Het afgesproken bedrag is ingevoerd en deze zal zo snel mogelijk aan u worden betaald. Met vriendelijke groet, Danny Expertteam Online.nl.
    gooples

Ik schrijf dit om de klacht warm te houden.
    Geld nog niet ontvangen.
    Wel vertrouwen in de goede afloop van de zaak.
    gooples

Vandaag nog eens nagekeken en het geld blijkt op mijn rekening bijgestort.
    Het gevraagde bedrag is door Online toegezegd, plus nog wat extra's (ik hoorde Danny aan de telefoon namelijk nog iets zeggen over een tegenmoetkoming voor het ongemak).
    Bedankt.

gooples
75 euro terug. Dat is het door mij gevraagde bedrag, plus iets extra's i.v.m. tegenmoetkomen voor het ongemak. Mvg, gooples

Ook een klacht indienen over Online.nl?