Opgelost door Online.nl: Online komt afspraken niet na, geld incasseren lukt wel.

# 120733
Marsbruno

Na veel bellen met klantenservice , over verschillende zaken nog steeds geen oplossing. Bv zou al drie maal een buitenantenne opgestuurd krijgen, nu weer een binnen antenne ontvangen. Ook heb ik nog steeds geen inlog gegevens voor mijn online, ze gaan wel afschrijven een bedrag van 157 euro wel heel erg veel. En weet niet waarvoor. Ik ben er echt klaar mee. Mars

Graag duidelijkheid , en geen flauwekul praat.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Marsbruno
    Goed contact gehad, alleen kan ik nog steeds niet in mijn online, blijkt probleem , bij online. Ook weer nieuwe antenne ontvangen, bleek alleen weer een binnen antenne te zijn. Dat is wel,weer heel jammer. Lijkt mij ook niet fijn voor de medewerkers. Dus ga morgen weer proberen te bellen. Mars

Marsbruno

Ook een klacht indienen over Online.nl?