Opgelost door Online.nl: Online komt gemaakte afspraak op klachtenkompas niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30881
Gebruiker
ron7788
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26-07-2013 schreef Online hier op klachtenkompas.
''De betreffende e-mail met uw vergoedingen zal vandaag of uiterlijk maandag aan u verzonden worden''
Tot op heden heb ik niks ontvangen.
Ook zie ik graag bevestigd dat er, om de aanhoudende storing trachten op te lossen een nieuw modem wordt verzonden.
Indien dit niet helpt zal het contract worden ontbonden.
Graag even bevestigd zoals belooft op de email.

De oplossing

Email met de gemaakte afspaken

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Slaats,
    Zoals gisteren telefonisch besproken laat de goedkeuring van de te crediteren bedragen helaas nog op zich wachten. Het nieuwe modem wordt vandaag aangeboden bij de PostNL. Tevens hebben wij u zojuist een e-mail verzonden met alle afspraken nogmaals op rij.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    ron7788
    Datum
    Goed afgehandeld, beloofde zaken netjes op de email gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ron7788
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen