Klacht Online.nl: Online komt WEDEROM gemaakte afspraken niet na!

Bambo

In juni 2015 postte ik een klacht over Online (zie https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/klantje-pesten). Vele maanden later stemde Online eindelijk in met mijn eisen en beloofde mijn abonnement te beëindigen, alsmede het teveel betaalde abonnementsgeld te restitueren. Dit bedrag (€ 78,19) zou UITERLIJK 26 augustus worden overgemaakt. Inmiddels is het 9 september. En wat denkt u? Juist, het bedrag is nog steeds NIET BETAALD!!!
Een mail naar de klantenservice van Online levert weer de aloude smoesjes op: "Excuses voor dit ongemak, er is een refund aangevraagd voor de creditering dit word zo spoedig mogelijk op u rekening worden gestort. Aangezien dit een geautomatiseerd process is kan hier langere tijd overheen gaan. Wat in uw situatie natuurlijk heel vervelend is en dat is begrijpelijk u wacht al zolang. Hopelijk is het snel in orde. Aangezien [collega X] op vakantie is heb ik deze mail waargenomen. Maandag zal zij weer aanwezig zijn."
Online, kom op zeg!!! #@%$*&

Ik eis dat het bedrag BINNEN 3 WERKDAGEN wordt overgemaakt. Zo niet, dan volgt er een incassoprocedure. Klaar.

Geachte heer/mevrouw Bambo,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw Bambo,

Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

Bambo
    Waardeloze onzinreactie: Naar aanleiding van uw bericht op klachtenkompas mailen wij u het volgende. U geeft aan graag uw tegoed van Online.nl te willen ontvangen, daar waar u recht op heeft. Zoals mijn collega in uw vorige klacht al heeft aangegeven, word het tegoed zo snel als mogelijk naar u overgemaakt. Een datum kunnen wij u nu niet geven, gezien het een geautomatiseerd proces is en wij daar geen invloed in hebben. Hierbij bevestigen wij dan ook aan u dat het bedrag naar u word overgemaakt.
    Geachte heer/mevrouw Bambo,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Bambo
    Klantenservice van lik-me-vestje. Ze hebben bij Online klaarblijkelijk volkomen schijt aan hun klanten. Niet reageren (behalve wanneer je een klacht op Klachtenkompas publiceert), afspraken niet nakomen, slechte smoezen verzinnen en valse beloften doen. Waardeloos bedrijf! Ik ben ZOOOOOOOOO blij dat ik er weg ben!!! Tot noooooit weerziens (en in de hoop dat jullie héél snel failliet gaan).

Bambo

Ook een klacht indienen over Online.nl?