Opgelost door Online.nl: Online komt zijn afpraken niet na

Massassi

Ik heb problemen met de stabiliteit van mijn internet sinds 5 augustus 2015. Ik heb online inmiddels 13 keer gebeld, er zijn drie monteurs langs geweest en ik heb twee nieuwe modems gekregen. Mijn internet verbinding zakt soms weg tot 1Mbit in de piek uren en als ik iets upload kan ik niet meer internetten.
Inmiddels heb is er een klachtenprocedure gestart. Maar ook die komen de gemaakte afspraken niet na. Bijvoorbeeld: Een van de monteurs zou vrijdag 's middags langs komen maar is niet bij aan de deur geweest. (hele middag voor niets thuis gebleven). Om mijn telefoon kosten te compenseren zou er 15 euro teruggestort worden via de factuur. Maar in december en januari is dat niet gebeurd, ook al is dat meerdere malen toegezegd. De klachtenafdeling maakt afspraken om mij terug te bellen, maar dat doen ze niet. (moet ik weer bellen). Ze hebben nu ontdekt dat de centrale niet een stabiele lijn heeft. KPN schijnt hier mee bezig te zijn, maar ook die bellen me niet terug.

Ze beloven op hun website een snel en betrouwbaar internet. Dat wil ik graag weer terug.
Ze zijn al sinds 5 augustus in gebreke en komen hun afspraken niet na. Ik wil mijn abonnementskosten vergoed voor deze maanden. De afgesproken 15 euro moet overgemaakt worden. En ik wil geen abonnementskosten meer betalen tot het probleem is opgelost.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Massassi
    Ok, duidelijke een automatische mail. Ik heb al een klachten procedure lopen. Heb ik er nu 2?
    Ik ben benieuwd wanneer online belt.

Massassi
    Nu al twee keer gebeld door Online. Ook een bevestiging gehad van de 15 euro tegoed op mijn volgende rekening.
    KPN is bij de centrale geweest maar heeft niets kunnen vinden. Upload probleem bestaat nog steeds. Wordt (weer) uitgezocht door de technischedienst. Wordt woensdag terug gebeld.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u gesproken en wederom een vervolgafspraak ingepland.

Massassi
    KPN monteur is een uur lang bezig geweest de verbinding. Ze meten een instabiel lijn. Mijn problemen blijven nog steeds het zelfde. Volgende actie, is het opgraven van de lijn. Hopelijk helpt dat.
    Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u gesproken en wederom een vervolgafspraak ingepland.

Massassi
    Goed nieuws de 15 euro compensatie is verrekend met de rekening van februari.
    Ondertussen zijn er nu 4 Online, en 2 KPN monteurs langs geweest. We worden deze week weer gebeld door KPN. Afwachten dus maar weer.
    Online.nl

Bedankt voor al het geduld! Wij doen ons uiterste best om uw problemen voor u op te lossen. Uw contactpersoon zal nogmaals contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

Charissa van Online.nl
    Online.nl

Ik heb u zojuist gesproken en samen met u telefonisch de klacht afgehandeld. Ik wil u nogmaals bedanken voor het geduld wat u met ons gehad heeft en daarnaast wil ik u vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

Massassi
    Sinds het indienen van de klacht op klachtenkompas werd ik wel teruggebeld. Waarom is dat ook niet zo bij de gewone klanten service. Het probleem is nog steeds aanwezig. Online kan dit probleem niet oplossen (ligt bij de KPN en die willen niet mee werken). Maar Online heeft mijn abonnement kosten verlaagt. Hier ben ik tevreden mee tot het probleem erger wordt. Dan moet ik overstappen op kabel.

Massassi

Ook een klacht indienen over Online.nl?