Opgelost door Online.nl: Online komt zijn afspraken niet na

content Opgelost
Massassi

Op 25 juli jl. kregen we een mail van Online dat onze glasvezelverbinding klaar was om aangesloten te worden op het internet. Vijf dagen voor de aansluiting zouden we een glasvezelmodem krijgen en dat was ook zo. Daarna zou Online een mail sturen als de aansluiting voltooid was. Ze zouden proberen onze internet en telefoon om te zetten op 1 augustus. Deze mail hebben we tot op de dag van vandaag niet ontvangen. En we heb nog steeds geen internet en telefoon van Online
Op 15 augustus dacht ik, ik ga bellen wat de status is. (want op de website stond de status, “In behandeling”, wat raar is, want ik heb de aanvraag een jaar geleden al gedaan).
Na het uitleggen van mijn probleem, werd ik zo’n 5 minuten in de wacht gezet en daarna kreeg ik te horen dat ze er mee bezig gingen en dat ik binnen 3-5 werkdagen een SMS zou krijgen wat er aan de hand was
Omdat ik geen SMS had gekregen heb ik op 22 augustus weer gebeld. Na het uitleggen van het probleem werd ik ±5 minuten in de wacht gezet en daarna kreeg ik te horen dat ze er gelijk mee aan de slag gingen en dat het hopelijk die dag opgelost zou zijn
Op 24 augustus heb ik weer gebeld. Na het uitleggen van het probleem werd ik ±5 minuten in de wacht gezet. Daarna kreeg ik te horen dat de aansluiting 13 augustus doorgezet was. En dat ik het modem kon aansluiten om te proberen. Maar het modem heeft verbinding met de server maar geen internet en telefoon aangesloten was

Dus heb ik op 25 augustus weer gebeld. Na het uitleggen van het probleem werd ik ±5 minuten in de wacht gezet. Daarna kreeg ik te horen dat er een monteur langs zou komen. Dat vond ik prima, maar moest weer even in de wacht wachten zodat ze mijn gegevens kon doorgeven. Toen werd de lijn verbroken. Ik heb nooit een afspraak gekregen voor een monteur
Dus heb ik gelijk weer gebeld. En kreeg weer een andere medewerker aan de telefoon. Na het uitleggen van het probleem werd ik ±5 minuten in de wacht gezet. Daarna kreeg ik te horen dat er om 10:00u een medewerker gelijk mee aan de slag ging, daar ging ze zelf voor zorgen. Ik zou die dag een mail of SMS krijgen met de status en ze zou persoonlijk de dag erna een mail sturen met de status. Het is nu vrijdag en heb nog steeds niks van vernomen, geen mail, geen sms, en nog steeds geen internet en telefoon
Er lijkt een patroon te zitten in de gesprekken. Mijn aanname is dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Vreemd dat een telecom bedrijf zoals de M7 Group niet kan vertellen wanneer je aangesloten wordt

Ik wil graag weten wanneer mijn glasvezel aangesloten wordt

Online.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nog geen reactie van Online

Massassi
Nogmaals gebeld. Nu is alles opgelost. Heb nog wel een maand extra ADSL, omdat er een maand overheen gegaan is.

Ook een klacht indienen over Online.nl?