online komt zijn afspraken nooid na

# 252022
willem

ik ben geen klant meer van online al twee maanden ik heb na veel problemen opgezegd ze dreigden met incasso bureaus en zo.. maar kwamen na veel telefoontjes achter dat de fout bij hun lag ik werd gebeld en er werd gezegd dat het contract beëindigt was ..en dat hun nog ruim 8 euro terug moesten betalen ..prima alleen doen ze het niet ik heb na ruim twee maanden nog niets gezien nou kan u zeggen wat is nou 8 euro maar het gaat om het principe hun dreigen gelijk met deurwaarders en zo terwijl ze zelf hun verplichtingen niet nakomen

geld terug storten

willem
    dat heeft u bijna twee maanden geleden ook al gezegd ik vraag me af waarom dat zo lang moet duren ik heb mijn rekening ook altijd op tijd voldaan
    willem
    nu word ik weer door online lastig gevallen met mails terwijl ik al zo vaak gezegd heb dat ik geen klant meer bij hun ben... maar ze snappen niet dat ik geen tevredenheid onderzoek wil doen en zeggen ze dat ik contact met de klantenservice heb opgenomen maar ik weet van niets ik heb alleen met klachtencompas contact gehad dat ik nog geld van online krijg wat een verschrikkelijk bedrijf is het toch dat online