Klacht Online.nl: ONLINE komt zijn beloftes niet na!

IKBENBOOS2017

Na verandering van de abonnement waardoor ik 15 euro meer per maand moet betalen, staat er in de email dat als je het er niet mee eens bent ,je kosteloos binnen een maand je abonnement mag opzeggen.
Maar als je dat dan ook daadwerkelijk doet en gelijk overstapt naar een andere provider, krijg ik een email dat het niet mag, terwijl het toch echt zwart op wit staat echt belachelijk is dit !!!
En dit is de druppel, want ik moest eerst mijn tv veranderen naar interactieve tv om meer MB te kunnen krijgen, krijg je twee weken bedenk tijd, maar de tv kastjes kwamen pas na twee weken binnen waardoor toen het niet werkte ik niet mocht opzeggen en gelijk een jaar vast zat aan het abonnement, dus compleet genaaid en gewoon geen enkele oplossing zoeken ook!
kortom WAARDELOZE PROVIDER!!

Mijn opzegging gewoon accepteren zoals er in het de verstuurde mail staat dat je het recht hebt kosteloos op te mogen zeggen, als je het er niet mee eens bent !!!!!

Ook een klacht indienen over Online.nl?