Klacht Online.nl: online krijgt nieuw modem niet werkend en communiceert niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 253877
Gebruiker
Prb
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb al een klacht ingediend onder nummer # 253349 , die wordt behandeld door Gied. Op de een of andere manier kan ik hier geen reactie meer aan toevoegen, vandaar een nieuwe klacht.
Ik heb al meer dan een week niets meer vernomen. De afsluiting die onterecht gedaan is door Online is opgeeven,echter werkt internet nog steeds vaker niet dan wel met mijn Zyxel modem. Dit probleem sleept nu al sinds juni 2016...

De oplossing

communicatie en een wel werkende verbinding, inzet van de juiste technische mensen.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Prb, wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Er is een monteur ingepland voor vrijdag 10 febr. Ik zal u maandag 13 febr terug bellen voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Gied van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Prb, wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Hierin is besproken wat de internetsnelheid is en wat de stabiliteit is hiervan. Helaas kunnen wij verder geen andere oplossing aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wij willen u vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
  3. Auteur
    Prb
    Datum
    Inderdaad contact gehad, en vastgesteld dat het oude ADSL modem en verbinding goed werkt. Het nieuwe modem is niet stabiel te krijgen door Online. Advies : trage verbinding handhaven met oude modem of op zoek naar een andere provider die wel VDSL kan leveren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Prb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing : oude modem met ADSL verbinding handhaven. Men krijgt het Zyxel modem niet stabiel dus voor snelheidsverbetering door ADSL op zoek naar een ander eprovider die wel kan leveren...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen