Klacht Online.nl: online krijgt nieuw modem niet werkend en communiceert niet

sad Niet opgelost
Prb

Ik heb al een klacht ingediend onder nummer # 253349 , die wordt behandeld door Gied. Op de een of andere manier kan ik hier geen reactie meer aan toevoegen, vandaar een nieuwe klacht.
Ik heb al meer dan een week niets meer vernomen. De afsluiting die onterecht gedaan is door Online is opgeeven,echter werkt internet nog steeds vaker niet dan wel met mijn Zyxel modem. Dit probleem sleept nu al sinds juni 2016...

communicatie en een wel werkende verbinding, inzet van de juiste technische mensen.

Online.nl
    Geachte Prb, wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Er is een monteur ingepland voor vrijdag 10 febr. Ik zal u maandag 13 febr terug bellen voor meer informatie.

Gied van Online.nl
    Online.nl
    Geachte Prb, wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Hierin is besproken wat de internetsnelheid is en wat de stabiliteit is hiervan. Helaas kunnen wij verder geen andere oplossing aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wij willen u vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
    Prb
    Inderdaad contact gehad, en vastgesteld dat het oude ADSL modem en verbinding goed werkt. Het nieuwe modem is niet stabiel te krijgen door Online. Advies : trage verbinding handhaven met oude modem of op zoek naar een andere provider die wel VDSL kan leveren.

Prb
Oplossing : oude modem met ADSL verbinding handhaven. Men krijgt het Zyxel modem niet stabiel dus voor snelheidsverbetering door ADSL op zoek naar een ander eprovider die wel kan leveren...

Ook een klacht indienen over Online.nl?