Klacht Online.nl: Online laat voor extra abonnement betalen

Klachtnummer
# 255251
Gebruiker
Remy_1988
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had al internet van Online.nl en in januari 2016 ben ik overgestapt naar glasvezel. Van februari tot oktober 2016 bleef online zowel de kosten van het oude abonnement als van het nieuwe abonnement afschrijven. Hier heb ik over gebeld en de afschrijvingen zijn gestopt maar ik heb nog steeds het geld dat te veel in overgeschreven niet terug.

De oplossing

Ik wil graag het geld terug hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Remy_1988
    Datum
    binnen een dag had ik via klantenkompas een reactie en het geld was met een week overgemaakt.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen