Opgelost door Online.nl: Online levert niet wat is afgesproken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 180149
Gebruiker
doortje
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Op 5 juli heb ik triple play aangevraagd (Internet, vaste telefoon en tv) Er is toen gezegd dat dat in gang gezet zou worden. Maar dat er 14 dagen bedenktijd is.
Uiteindelijk is na veel bellen op 2 augustus de internet aan de praat gekregen mbv een monteur. (en een goede vriend) Echter geen TV (ook geen kastje ontvangen) en geen vaste telefoon.

na heel vaak bellen is nu het volgende gezegd:
de aanvraag is op 5 juli gedaan. echter door een nieuw klantsysteem is de aanvraag niet doorgezet/kwijtgeraakt. Op 29 juli s er opnieuw een aanvraag gedaan. echter deze is niet verwerkt door de order-verwerk afdeling (zegt degene die ik net sprak) het KPN vaste nummer is inmiddels wel opgezegd- wordt gezegd -
In het systeem is te zien hoe vaak ik heb gebeld. Dit is extreem veel. En er is nog steeds geen oplossing. Ik hang nu voor de zoveelste keer weer in de wacht en ben er helemaal klaar mee.

De oplossing

Met spoed zorgen dat er een TV kastje wordt bezorg en dat de TV en de vaste telefoon worden geinstalleerd door een monteur van Online.

10 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste doortje,

    Vervelend om te horen dat je bestelling niet juist verwerkt is door ons, en je op dit moment nog geen gebruik maken van TV en telefonie kunt maken.

    Ik heb een klachtendossier voor je aangemaakt. U wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld om uw klacht bespreken.

    Groeten,
    Vincent van Online.nl
  2. Auteur
    doortje
    Datum
    Beste Vincent,
    dat is me al eerder beloofd en toen ben ik ook niet teruggebeld. Dus wat mij betreft eerst horen en dan geloven... En ik wil gewoon dat het wordt opgelost en geregeld!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste doortje,

    Zoals telefonisch besproken hebben wij uw dossier in behandeling. Wij hebben een terugbel afspraak gemaakt voor een update.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Online.nl
  4. Auteur
    doortje
    Datum
    Ik hoop op positief en concreet nieuws deze week.... dat er bv een TV kastje met monteur langs gaat komen die ook de vaste telefoon eindelijk aansluit...
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste doortje,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  6. Auteur
    doortje
    Datum
    Tja, er zou gebeld worden door jullie tussen 10 en 12. Toen was ik bereikbaar.
    Maar op de tijd dat jullie bellen (half vier vanmiddag) kon ik vanwege andere verplichtingen echt niet opnemen.
    Dus sja,....
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste doortje,

    We hebben zonet telefonisch contact gehad. Volgens afspraak heb ik voor u een monteur ingepland en kunt u uw TV-ontvanger ophalen bij het postkantoor.

    Wij zullen u opnieuw bellen nadat de monteur bij u is geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste doortje,

    Ik heb zojuist met u gesproken. De monteur is geweest en heeft alles werkend achtergelaten. Verder hebben wij besproken dat uw oude nummer morgen weer actief gesteld gaat worden.

    Wij zullen in de gaten houden of dit goed verloopt.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste doortje,

    Ik heb zojuist met u gesproken.
    De nummerportering is inmiddels doorgevoerd.

    Wij hebben de status van uw klacht aangepast naar afgehandeld.
    Zou u dit kunnen bevestigen?

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  10. Auteur
    doortje
    Datum
    Ik heb totaal ongeveer 10 uur bellend (en wachtend) aan de telefoon doorgebracht. Alles wat mis kon gaan ging mis. Toen ik mijn klacht op klachtenkompas had geplaatst kwam er ineens schot in de zaak. En werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Nu, 6 weken na de aanvraag, doet alles het. De oorspronkelijke service een dikke onvoldoende, toen de klachtenafdeling in actie kwam werd het een voldoende. Verbeterpunt: doe geen terugbel- beloftes die je niet kunt waarmaken!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
doortje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen