Klacht Online.nl: Online levert niet wat ze beloven, ondanks 2 nieuwe modems en bijbehorende monteurs.

joll2411

Sinds 13-3-2018 internet en interactieve tv abonnement opgeleverd van Online. Nu 12 dagen, 2 nieuwe modems, 20 telefoontjes van gem. 20 min. en 2 monteurs verder, maar nog steeds geen goed functionerend internet. Hoeveel telefoontjes en modems en monteurs moeten er nog gestuurd worden? Vraagt veel van je geduld. Ze kunnen goedkope abonnementen aanbieden, omdat ze goedkope, slechtwerkende/zwakke apparatuur gebruiken. Voorheen was XS4all mijn provider, nooit problemen gehad met internet. Ik moet nu 3 x per dag een reset uitvoeren, half uur wachten, om dan hopelijk weer even van het internet gebruik te kunnen maken. Bellen is niet kosteloos en monteurs kunnen alleen maar dagdelen aangeven wanneer ze langskomen. Een hoop geregel in 12 dagen. Vertrouwen in Online is weg.

Ontbinding van contract. Online kan niet leveren wat ze beloven. Hoeveel modems en monteurs willen ze nog sturen?

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?