Klacht Online.nl: Online levert te weinig bandbreedte ongveer 10% van het benodigde cq Tot 20 mb wat zij schrijven!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109525
Gebruiker
Velde
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Hier in Bergambacht aan de Benedenberg is er te weinig capaciteit met de internet aanbieding.
De beheerder KPN doet er ook niets aan , dus worden wij gewoon sociaal gediscrimineerd!!
Soms kunnen we niet eens inloggen op internet met onze laptop wat vervelende situaties lijdt voor de studerende.
Ik heb contact opgenomen met Online maar die zeggen kunnen we niets aan doen.
Weet iemand wat voor stappen ik moet ondernemen?

Met vriendelijke groet,
M. van Velde.

Telefoon 0182-353312
E-mail: m.v.velde@online.nl

De oplossing

Indien een provider belooft tot 20MB/ ps dan verwacht ook ongeveer 20MB

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het later nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Velde
    Datum
    Online wil niets aan de situatie doen, want het is technies niet mogelijk!
    Ik heb toen de beheerder van het netwerk gebeld alsmede Xs4all
    En toen bleek dat er wel mogelijkheden waren om via het ""koper"de 20 Mb te leveren.
    Zij noemen dit Pair Bounding.
    Dan moet er wel software matig en hardware matig enige aanpassingen gedaan worden in de centrale maar dat gebeurd wel overal in het land.
    Dus Online heeft mij niet de waarheid verteld.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,In ons telefonisch contact hebben wij aangegeven dat het technisch voor Online.nl niet mogelijk is een hogere snelheid te leveren op uw adres.Pair bonding is niet beschikbaar bij ons. Helaas is het voor ons Online.nl echt niet mogelijk om de 20 Mb te leveren op uw adres.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Velde
    Datum
    Online gaat niet eerder reageren als dat ze gedagvaard worden met hun netwerk beheerder want wij sukkels hebben maar te eten wat ons wordt voorgezet. Den Haag en EU doet hier iets aan!!!!
    ^MB ipv 20 MB voor hetzelfde geld en in drukke tijden zelfs 2 MB!!!! Schandalig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Velde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen