Klacht Online.nl: Online levert te weinig bandbreedte ongveer 10% van het benodigde cq Tot 20 mb wat zij schrijven!

Velde

Hier in Bergambacht aan de Benedenberg is er te weinig capaciteit met de internet aanbieding.
De beheerder KPN doet er ook niets aan , dus worden wij gewoon sociaal gediscrimineerd!!
Soms kunnen we niet eens inloggen op internet met onze laptop wat vervelende situaties lijdt voor de studerende.
Ik heb contact opgenomen met Online maar die zeggen kunnen we niets aan doen.
Weet iemand wat voor stappen ik moet ondernemen?

M. van Velde.

Telefoon 0182-353312
E-mail: m.v.velde@online.nl

Indien een provider belooft tot 20MB/ ps dan verwacht ook ongeveer 20MB

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het later nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Velde
    Online wil niets aan de situatie doen, want het is technies niet mogelijk!
    Ik heb toen de beheerder van het netwerk gebeld alsmede Xs4all
    En toen bleek dat er wel mogelijkheden waren om via het ""koper"de 20 Mb te leveren.
    Zij noemen dit Pair Bounding.
    Dan moet er wel software matig en hardware matig enige aanpassingen gedaan worden in de centrale maar dat gebeurd wel overal in het land.
    Dus Online heeft mij niet de waarheid verteld.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,In ons telefonisch contact hebben wij aangegeven dat het technisch voor Online.nl niet mogelijk is een hogere snelheid te leveren op uw adres.Pair bonding is niet beschikbaar bij ons. Helaas is het voor ons Online.nl echt niet mogelijk om de 20 Mb te leveren op uw adres.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl
    Velde
    Online gaat niet eerder reageren als dat ze gedagvaard worden met hun netwerk beheerder want wij sukkels hebben maar te eten wat ons wordt voorgezet. Den Haag en EU doet hier iets aan!!!!
    ^MB ipv 20 MB voor hetzelfde geld en in drukke tijden zelfs 2 MB!!!! Schandalig.

Velde

Ook een klacht indienen over Online.nl?