Klacht Online.nl: online levert wanprestatie bij aansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567750
Gebruiker
Dialogue25
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders zitten al een week zonder telefoon en televisie en er is nog geen zicht op een oplossing. Inmiddels zijn de tv kastjes opnieuw opgestuurd, maar blijken verkeerde te zijn, telefoon doet niets, medewerkers maken tickets aan, maar niemand belt terug

De oplossing

doen wat ze beloven, zorgen dat er terug gebeld wordt met een acceptabele oplossing of het contract beeindigen en oude situatie herstellen met KPN

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dialogue25
Datum
Uiteindelijke oplossing
helaas nog steeds niet opgelost, medewerker gebeld, gaat nieuwe ticket aanmaken, de oude is al afgesloten en had volgens haar niet gemogen, ik mag hoop hebben dat dit met voorrang behandeld wordt wat mij opvalt is dat men mij haarfijn uit kan leggen hoe hun processen werken , maar totaal geen oor heeft voor de klant, die zou toch centraal moeten staan ipv het proces aardige klantenservice mevrouw vroeg mij wat mij ouders op prijs zouden stellen, bloemen of chocolade... een werkende telefoon was mijn antwoord, maar men is bij online echt in de veronderstelling dat een bosje bloemen dit allemaal weer recht kan zetten en deze klacht weer kan afvinken... om niet te spreken van al die tijd die we erin gestopt hebben? wordt zeker niet vergoed, maar het zal mij benieuwen of de afgelopen week ook gewoon abonnement in rekening gebracht wordt... mensen, neem geen online.nl!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen