Opnieuw problemen met Online, door 2 weken geleden een nette oplossing te hebben gekregen, toch weer een opleverdatum.. Ik wil dit niet Online.nl
Gewenste oplossing
Gewoon mij uit het systeem halen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
5 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte klant, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Chris W, Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LA)
Auteur
Chris W.
Datum
Hallo Online, Op werkdagen werk ik van 12:00-18:00. Daarna ben ik weer normaal bereikbaar. Zouden jullie mij rond de avond uren of s'ochtends kunnen contacteren?
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Chris W, In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen. Met Vriendelijke Groet, Klantenservice Online.nl (LA)
Auteur
Chris W.
Datum
Zeer netjes te woord gestaan door Online.nl. Klachten zijn succesvol en met volle tevredenheid opgelost. Bedankt voor deze oplossing. ;).
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.