Klacht Online.nl: Online reageert niet op aangetekende brief

Alexandra

Sinds 21 mei 2015 heb ik bij Online het abonnement ‘Alles-in-1 start’ (supersnel internet en interactieve TV- Basis) afgesloten. Helaas werkte mijn internet- en daardoor ook mijn televisieverbinding vaak niet. Tientallen keren heb ik gebeld met de vraag om een oplossing, maar de klantenservice stuurde mij vooral van het kastje naar de muur en loste niets op. Uiteindelijk is op 22 jan. een monteur gekomen en heeft mijn televisie abonnement per 22 jan, uitgeschakeld, met als reden dat het pakket zoals mij door Online was aangeboden technisch niet blijkt te werken. Online heeft mij een mail gestuurd met een opzeggingsbevestiging, verder hoorde ik niets meer. Op 25 jan. heb ik een aangetekende brief gestuurd naar Online met het verzoek om mijn contract te ontbinden omdat ze niet leveren wat bij aanvang van de overeenkomst is afgesloten. Online reageert echter niet en ondertussen zit ik met een slecht werkende trage internetverbinding die continu urenlang uitvalt zonder tv.

Het contract dat ik bij Online heb afgesloten voldoet niet aan de verwachtingen die ik had mogen hebben bij aanvang van de overeenkomst. Bovendien is er door het beëindigen van interactieve TV – Basis door Online geen sprake meer van een ‘Alles in 1 pakket ‘zoals ik dat destijds bij Online heb afgesloten. Ik wil daarom dat mijn contract per ommegaande ontbonden wordt!

Beste klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u problemen ondervindt met uw diensten.

Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Beste klant,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

Alexandra
    U kunt mij bereiken vanaf 12.00 tot 17.00 uur.

Alexandra Fixe
    Beste klant,

Ik heb u afgelopen tijd herhaaldelijk gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

Beste klant,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en een vervolgafspraak ingepland.

Beste klant,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en een vervolgafspraak ingepland.

Beste klant,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad een volgens onze gegevens is uw klacht verholpen, wij willen u dan ook vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en de klacht te sluiten.

Beste klant,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar konden u helaas niet bereiken.
    Uit ons dossier hebben wij vernomen dat uw klacht is afgehandeld.
    Wij willen u daarom nogmaals verzoeken uw klacht te sluiten en te beoordelen.
    Indien u nog vragen heeft kunt u ons altijd bereiken op 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Hartelijk bedankt!

Lisa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?