Opgelost door Online.nl: Online reageert niet op klachten en verzoeken

tamso

Ik ben een nieuw contract aangegaan in november 2014.Omdat het oude contract afliep in november 2014,wilde ik opnieuw onder dezelfde voorwaarden een nieuw contract afsluiten.
Dat was 12 maanden 12,95 en de volgende 12 maanden 24,95.Maar het blijkt dat ik nu 29,95 moet betalen.
Ook had ik een paar keer problemen met de verbinding,dat het steeds wegvalt.Daarover heb ik een klacht ingediend.Ik heb online in gebreke gesteld,om die verbinding te verbeteren en om inzage te krijgen in de bandopname die is gemaakt ivm het nieuwe contract.En ik wilde weten waarneer dat oude contract afliep.
Tot op heden geen contact gehad over die verbinding en de bandopname die zou zijn gemaakt toen het contract is afgesloten
Op hun site kan je niet verder kijken dan maart 2015 wat je nota is.En weet ik niet waarneer dat contract daadwerkelijk is ingegaan en dat oude contract is be-eindigd.
Naar mijn gevoel is dat niet de afspraak geweest wat is afgesproken destijds en wat is vastgelegd op band.

De bandopname waarin is afgesproken wat voor contract ik ben aangegaan en bewijs waarneer dat oude contract is verlopen.Probleem is dat met het aangaan van het nieuwe contract,de gegevens van het oude contract verloren is gegaan,omdat ik een ander email en klantnummer heb gekregen en niet kan nagaan waarneer het oude contract is afgelopen en om wat voor soort contract het ging.
De verbinding is nu weer redelijk goed.

Online.nl
    Beste klant,

Aller eerst onze oprechte excuses voor de miscommunicatie betreffende uw nieuwe contract.
    Heden hebben wij telefonisch contact gehad en de zaak samen besproken.
    Alle afspraken zijn aan u bevestigd per mail.
    Wij zullen u binnenkort nogmaals contacteren voor de afhandeling van uw klacht.

Stefan
    Klantenservice Online.nl
    beste Stefan

Bedankt voor je telefoontje en aangeboden oplossing.
    Ik ga ervan uit dat het probleem opgelost zal worden.

Zoals afgesproken,zal u volgende week nogmaals bellen over de verbinding of die nu goed zal zijn.

Wat mij betreft mag deze klacht gesloten worden.

Een plusje voor de afhandeling.
    Online.nl
    Beste heer Tamsolak,

Wij zijn blij om te horen, dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Wij hebben de status van uw klacht op Klachtenkompas.nl aangepast. Zou u dit nog kunnen bevestigen? Dan kunnen ook wij het dossier sluiten.
    Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
    Beste Stefan.

Probleem is correct afgehandeld.

Klacht is ingetrokken en een complimentje voor online.

tamso

Ook een klacht indienen over Online.nl?