Klacht Online.nl: online stornows

Klachtnummer
# 96069
Gebruiker
johnny
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Aan: Online
mijne heren, ik word steeds herinnerd aan een achterstand van mijn online aansluiting ik zou achterstand hebben, nou dat klopt niet .
er word steeds van een oude rekening afgeschreven ja dan gaat dat niet.
ik zit sinds een jaar ofzo in een schuldsanering dus worden mijn rekeningen automatisch betaald door het GKB leeuwarden
en ben dus helemaal bij, het maandbedrag is 22,50 euro
Dus hoop jullie vodoende geinformeerd te hebben

johnny de looff
petterhusterdijk21
9051cz stiens
ps nu is het jaren later 50euro beltegoed later,plus75euro later afsluitingen ,niets van zich laten horen nou noem het maar op nu is het weer 6,50 ofzo word er niet goed van laatste keer hadden ze me gewoon afgesloten oja dat was voor rekening van 1mei zeg maar maar het was 2mei niet te geloven loop nu 2maanden voor ,ja wat nu???????????????groet johnny de looff kan alle stukken opdiepen hooro

De oplossing

22,50 per maand wat ik elke maand via GKB leeuwarden op de 28 van de maand stort als klokwerk al jaren ,en voor de rest geen gezeur meer over stornos enzzzz, of ingewikkelde berekeningen wat slaat als een tang op een varken ,oja 75 euro terug maar dat zal online wel boven de pet gaan

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte johnny,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    johnny
    Datum
    oja na een lang telefoon gesprek zou een mede werker terug bellen maar wacht nog ,en is 3dagen later, afijn deze satelietfirma van TMOBILE is afgrijselijk schaam jullie schaam jullie ben zo moe van dity gezijk
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Johnny,Na telefonisch contact over uw klacht willen wij u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen