Klacht Online.nl: Online verbinding zeer slecht in kruisland alle dagen en vrijdag zaterdag en zondag helemaal slecht

simsek

sinds februari dit jaar over op van telfort naar online ,verbing in het algemeen slecht maar vrijdag en zaterdag en zondag is het helmaal een rotzooi,de schoften van online helpen ook niet en doen niks om de siyuatie te verbeteren,liefst zou ik de modem in de keelgat van de eigenaar van online stoppen

of de modem is niet goed of de verbinding van online niet

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant ,
    Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 1.00 per gesprek)Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/. U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.Ik verzoek u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
    simsek
    ik heb contact genomen eerder voordat ik op vakantie ging maar de situatie verteld ,moest effe wachten en dan valt de verbinding weg,ik probeer het nog 1 keer ,want jullie kunnen al heel wat met de geleverde modem maar doen niks.ben het net zoals deze mensen helemaal beu, kijk aub hier maar.
    www.ervaringen.nl/online
    FrancoiseFrancoise
    Ik had dat ook steeds dat haperende beeld ik heb ze volgens mij wel 30 keer gemaild toen opeens zeiden ze dat de oplossing daarvoor nog een aantal maand
    Geachte klant ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Volgens onze gegevens is er over deze klacht/probleem geen melding gemaakt bij onze klantenservice. Wij hebben geen e-mail adres waar klanten op kunnen e-mailen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?