Klacht Online.nl: Online zegt over negatieve informatie te beschikken op grond waarvan zij mij als klant weigeren .

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 372482
Gebruiker
R. Verhagen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Online.nl wijst mijn aanvraag voor een abonnement af op basis van "de Kredietcheck". Op mijn vraag aan hun wat is "de kredietcheck" komen zeer vage antwoorden zoals dat hoeft niet aan u te liggen maar kan over uw buurman gaan of de straat of wijk waar u woont. Op mijn vraag "wie voert zo'n kredietcheck uit" en wat is er dan over mij bekend gemaakt en door wie komt ook het vage antwoord "dat kan de overheid zijn". Helloworld heeft mij desgevraagd gezegd dat Online.nl informatie vraagt via Focum. Focum laat mij weten dat zij geen gegevens van of over mij hebben.

De oplossing

Mijn brief van 15 juni beantwoorden en mij informeren over welke informatie zij over mij hebben en waar die van afkomstig is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Verhagen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen enkele reactie gehad . AP raad mij aan om de druk op te voeren. Ook zij zijn van mening dat Online.nl de regels ernstig overtreed en verplicht is om duidelijkheid te verschaffen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?