Klacht Online.nl: online.nl = offline

peanut88

heel vaak geen internet/tv en wanneer het er wel is, is het super traag.
pauze tv werkt niet zoals het hoort te werken (springt van scène naar scène)
ze zouden offline.nl moeten heten

gebruik momenteel het internet van mn mobiel om dit klacht te plaatsen.

diensten verbeteren!!!

Online.nl
    Beste peanut88, We hebben zojuist contact gehad en hierin uw klacht besproken we hebben een reset gedaan en afgesproken dat we later deze week contact hebben. Met vriendelijke groet, Danny Expertteam Online.nl.
    peanut88
    Helaas is de klacht nog steeds aanwezig zelfs na dat er een monteur is langs geweest, wat er nog bij gekomen is is dat de m7 tv box nu zelfs uitgaat wanneer je tv zit te kijken.
    Online.nl
    Beste peanut88,

Kunt u het probleem omschrijven met het automatisch uitschakelen van uw M7 ontvanger? Het kan namelijk zijn dat uw ontvanger automatisch uitschakelt na 4 uur.

U kunt dit controleren door op het Menu te drukken, onder het kopje algemeen staat een Auto-Standby deze staat standaard op 4 uur. Hier kunt u dus kiezen voor een ander patroon of het helemaal uit te schakelen zodat de ontvanger niet meer automatisch uitschakelt.

Zou u kunnen laten weten of dit de oplossing is?

Vincent
    Expert Team Online.nl
    peanut88
    Het heeft niks met te maken met de auto-standby aangezien ik die functie heb uit geschakeld.

Graag z.s.m alle klachten oplossing!!!
    peanut88
    Tot op heden is er niks opgelost!!!

Ook een klacht indienen over Online.nl?