Klacht Online.nl: ONLINE.NL 2 MAANDEN ZONDER INTERNET, WEIGERT KOSTEN TE VERGOEDEN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 37341
Gebruiker
Guy
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dankzij online.nl (Euronet Communications) heb ik vanwege technische geklungel 2 maanden zonder internet en telefoon gezeten, online weigert de kosten en schade vergoeding te betalen. Online ontrekt zich aan zijn verantwoordelijkheid door onwaarheden te vertelen.

De oplossing

Vergoeding van schade en genoegdoening voor de veroorzaakte ellende

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Wijgergangs,Dit dossier is inmiddels aangemeld bij de stichting Geschillencommissie.
    Er is een zittingsdatum gepland op 17 oktober. Wij zullen elkaar daar treffen.
    Ik verzoek u dit dossier alhier te sluiten om vermenging van relevante dossierinformatie te voorkomen.Met vriendelijke groet,Online.nl | klantenservce
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Wijgergangs,De zitting heeft inmiddels plaats gehad en de uitspraak ontvangt u binnen 4-6 weken.
    Ik zie geen aanleiding dit dossier hier aan te houden.Met vriendelijke groet,Online.nl | klantenservice
  3. Auteur
    Guy
    Datum
    Graag klacht ophouden tot uitspraak van geschillen commissie,
    Online komt met veel uitleg hoe het zo is gekomen, maar haar verantwoordelijkheid nemen door een redelijke vergoeding te betalen voor al het ongemak en gemaakte kosten.
    Wel duidelijk dat ze feitelijk een ondeugdelijk product hebben verkocht.
  4. Auteur
    Guy
    Datum
    Online loopt weg voor haar verantwoordelijkheid
    Tip: neem een provider met een eigen netwerk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen