Klacht Online.nl: ONLINE.NL 2 MAANDEN ZONDER INTERNET, WEIGERT KOSTEN TE VERGOEDEN

Guy

Dankzij online.nl (Euronet Communications) heb ik vanwege technische geklungel 2 maanden zonder internet en telefoon gezeten, online weigert de kosten en schade vergoeding te betalen. Online ontrekt zich aan zijn verantwoordelijkheid door onwaarheden te vertelen.

Vergoeding van schade en genoegdoening voor de veroorzaakte ellende

Online.nl
    Geachte heer Wijgergangs,Dit dossier is inmiddels aangemeld bij de stichting Geschillencommissie.
    Er is een zittingsdatum gepland op 17 oktober. Wij zullen elkaar daar treffen.
    Ik verzoek u dit dossier alhier te sluiten om vermenging van relevante dossierinformatie te voorkomen.Met vriendelijke groet,Online.nl | klantenservce
    Online.nl
    Beste heer Wijgergangs,De zitting heeft inmiddels plaats gehad en de uitspraak ontvangt u binnen 4-6 weken.
    Ik zie geen aanleiding dit dossier hier aan te houden.Met vriendelijke groet,Online.nl | klantenservice
    Guy
    Graag klacht ophouden tot uitspraak van geschillen commissie,
    Online komt met veel uitleg hoe het zo is gekomen, maar haar verantwoordelijkheid nemen door een redelijke vergoeding te betalen voor al het ongemak en gemaakte kosten.
    Wel duidelijk dat ze feitelijk een ondeugdelijk product hebben verkocht.
    Guy
    Online loopt weg voor haar verantwoordelijkheid
    Tip: neem een provider met een eigen netwerk

Guy

Ook een klacht indienen over Online.nl?