Klacht Online.nl: online.nl abonnement afkopen na slecht advies

Klachtnummer
# 150411
Gebruiker
peter
Datum
5 reacties

Details

De klacht

door zeer slecht internet-ontvangst via online.nl heb ik ze gevraagd naar een oplossing. Een mogelijke oplossing was een nieuw, modern modem. Deze kwam bij een uitbreiding van mijn abonnement. Dat vond ik geen probleem, de oplossing was veel belangrijker. Nu blijkt dat het probleem ergens anders vandaan komt. De enige oplossing is glasvezel. Deze was al geïnstalleerd. Maar het blijkt onmogelijk om een adsl abonnement om te zetten naar een digitaal abonnement. Ook blijkt online.nl geen bbc door te geven, een van de weinige zenders die ik kijk. Dus is de enige optie om over te gaan op een andere provider. Maar dan moet ik wel een 2-jarig [ik dacht toch echt 1 jarig] abonnement af kopen, voor een aanzienlijk bedrag! Door uiteindelijk foutief advies!

De oplossing

tegemoetkoming in de afkoopsom, coulance door verkeerd advies.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste peter,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op maandag 15-02-2016 opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Meneer Meinders,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Dylan van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Meinders,

    Graag willen wij u nogmaals verzoeken uw klacht te sluiten en te beoordelen.
    Vriendelijk bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen