Klacht Online.nl: online.nl alles in 1 pakket werkt niet

koko

Een aantal maanden geleden wou ik mijn canaal digitaal abonnement opzeggen. Canaal Digitaal deed mij een leuk aanbod van Online.nl. Een alles in 1 abonnement. Ze zouden tegenwoordig samenwerken. Dit leek mij wel wat en besloot dat te doen. Maar wat heb ik hier een spijt van. Alles ging daar fout. Ik wist op een gegeven moment niet eens meer bij wie ik een abonnement had. Uiteindelijk heb ik een pakket van Online.nl gekregen. Helaas werkte er niks van, de KPN is langs geweest en die heeft nog iets veranderd en na nog weer heen en weer bellen deed uiteindelijk het internet. Maar de telefoon en de t.v. werkt nog steeds niet. Ik heb van alles geprobeerd maar het doet het gewoon niet. Ik heb Online al een paar keer een brief geschreven en een mail gestuurd maar ik krijg geen reactie. Ik heb al genoeg gebeld en dat kost me te veel geld dus dat wil ik niet meer. Ik wil graag van dit abonnement af omdat ik niet heb gekregen wat ik graag wou. Niemand reageert, Hoe kom ik er van af??

Ik wil graag van dit pakket af, het werkt niet. Ik wil mn abonnement opzeggen!!

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    koko
    Hoe lang duurt de korte termijn bij jullie? Ik wordt nu erg ongeduldig. Nu ook nog 40 euro afgeboekt terwijl ik eerste 2 maanden gratis zou hebben. En nu is er rook nog eens 113 euro naar canaal digitaal overgeboekt. Tjongejonge wat een samenwerking zeg. Ik probeerde wat te bezuinigen, maar dit kost me alleen maar onnodig veel geld. Ik heb de incasso van allebei geblokkeerd. Waar betaal ik in hemelsnaam voor. Dus bel me nu zo spoedig mogelijk want ik ben er strontflauw van!!
    koko
    Tot grote ergernis heeft Online mij nog niet gebeld. Ik heb ondertussen meerdere malen gebeld om te proberen op te zeggen of dat er eindelijk telefoon en interactieve t.v. op mijn adres te ontvangen is. Ik wordt van Online naar canaal digitaal gestuurd en andersom. Vandaag heb ik zelfs 3 x gebeld voor een oplossing, en opzeggen is dan weer niet mogelijk. Maar ze kunnen mij ook niet vertellen wanneer er iets klaar zal zijn. Ik wil heel graag dat mijn contract tot zover ik die heb ontbonden wordt
    koko
    Online heeft geen contact opgenomen met mij. Ik heb daar meerdere malen heen gebeld. Telefoon is paar dagen aangesloten geweest en er weer afgehaald. Tv heb ik nog steeds niet, bakjes werken niet. Nu moet ik weer wachten op een nieuw bakje voor tv, en geen idee wanneer ik iets ga krijgen. Ik moet wel het volle pond betalen. Ik vind het schandalig hoe dit wordt behandeld. Ik zie het niet zitten dat het nog goed gaat komen, maar het lukt me niet om er vanaf te komen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?