Klacht Online.nl: Online.nl blijft rekeningen sturen terwijl contract al 4 maanden is opgezegd.

Klachtnummer
# 255009
Gebruiker
scratchrobot
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In November mijn abonnement bij Online.nl opgezegd en het zou geregeld worden. Toch blijft Online.nl geld van mijn rekening halen. Meerdere malen gebeld en via het klachtenformulier en iedere keer wordt er beloofd dat het in orde komt maar nu weer een brief dat ik binnen 14 dagen moet betalen anders incasso kosten.

De oplossing

opzegging regelen, beloftes nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Scratchrobot, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en willen u graag verder helpen. Wij willen u vragen om uw klantnummer aan ons door te geven zodat wij uw opzegging kunnen bekijken. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Schratchrobot,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Uw abbonement is opgezegd en er staat geen bedrag meer open.

    Met vriendelijke groet,
    Frederike van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen