Klacht Online.nl: Online.nl dreigt met ontbinden contract nav disputeren eenzijdige prijswijziging.

TolgaTolga

Online.nl dreigt met ontbinden contract na het disputeren van eenzijdige prijsverhoging en storneren onterechte kosten.

Ik heb contact gehad met Online.nl om de eenzijdige prijsverhoging te disputeren. Er is toegezegd dat ik hierover teruggebeld zou worden, maar dit is helaas nooit gebeurd.

Vervolgens is het abonnement afgesloten en afsluitkosten in rekening gebracht.

Contact gehad met een dame van de klantenservice. Zij heeft beloofd dat het abonnement geactiveerd zou worden en dat de kosten afgeschreven zouden worden.

Tot mijn verbazing was dit helaas niet nagekomen dus heb ik direct contact gezocht met Online.nl.

Zij hebben aangegeven: "het spijt ons maar mevrouw Stefanie heeft dingen beloofd die we niet waar kunnen maken".

Nu word ik door Online.nl gedreigd met een ontbinding van het contract en slotnota. Mijn voorstel om tot een oplossing te komen en het gesprek af te luisteren is ook direct afgewezen.

Dit duidt op niks anders dan afperserij in samenspraak met Ziggo. Abonnement verhogen en als optie doorverwijzen naar Ziggo.

Schandalig te woord gestaan door Matthew, Stefanie, Manual en Raymond.

Heractivatie contract of beëindiging zonder slotnota. Daarnaast een fatsoenlijk gesprek.

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?