Klacht Online.nl: Online.nl geen aanrader.

Rilanavan der meer

Ik heb al lange tijd vele problemen met wifi, tv en telefoon. Vele malen gebeld en vandaag ook al 3 keer. Onbeschoft is nog netjes, maar telefoniste Naghame praat de hele tijd door je heen als je wat zegt en deze dame blijft in herhaling vallen. Na 13 kanalen wisselen, modem meerderen malen gereset enz nog steeds geen verandering en daarom weer gebeld. Nu krijg ik te horen dat er een ticket is aangemaakt en dit 5 dagen kan duren? Hier verlies je alle vertrouwen in online.nl
Een halve dag kwijt aan herhaarlijk resetten en wisselen van kanaal enz en geen stap vooruit gekomen. Er kan best een keer iets voorkomen, maar dit blijft zich keer op keer herhalen en ze leveren niet wat ze beloven. Zodra het contract voorbij is zal ik per direct overstappen naar ziggo of kpn.

Nu nog steeds in afwachting wanneer dit probleem opgelost gaat worden? En ik krijg daar een SMS berichtje over zegt de jonge man die ik zojuist heb gesproken??????

Dat dit probleem nu opgelost gaat worden en niet voor een paar uur, dagen of weken, maar tot einde contract.

Ik zie maar 1 oplossing... per direct hulp en compensatie, maar ook dat medewerksters hoe dan ook luisteren en zeker niet Onbeschoft zijn.
De irritatie loopt op als je zo behandeld wordt.

Rilanavan der meer
    Heel fijn dat er zo spoedig contact is opgenomen en hopelijk werkt alles weer naar wens als de modem binnen is. Erg rustig en vriendelijk te woord gestaan wat zeer prettig is.

In afwachting van modem.

R v/d meer
    Rilanavan der meer
    Helaas zeer slechte tot geen wifi waardoor mijn kinderen niet op de laptop hun huiswerk kunnen maken want verbinding valt elke keer weg. Weinig tot geen verbetering na nieuwe modem. Zeer ontevreden.
    Rilanavan der meer
    Dat is wat we elke keer horen kanalen aanpassen en schandalig om keer op keer het zelfde te moeten doen inplaats van echt met een oplossing te komen. Ik ga met een 3 de partij in overleg en stap over naar ziggo of kpn voor internet, want 3 modems verder en zonder goed resultaat ben ik het nu echt zat.
    Rilanavan der meer
    Beste Rilana van der meer, Zoals u ook aangeeft hebben we meerdere handelingen uitgevoerd om uw wifi probleem op te lossen. Verder zoals eerder aangegeven zien we geen problemen in uw lijn en om deze reden gaan we ervan uit dat er een stoorfactor is in uw omgeving waardoor u dit probleem ervaart. Hier kan Online.nl niks aan doen en om deze reden kunnen we uw abonnement niet opzeggen. U woont in een wijk waar er behoorlijk veel wifi signalen aanwezig zijn. Uw wifi signaal kan om deze reden verstoord worden of dat er meerdere verbindingen gekoppeld zijn op het door u aangepaste kanaal. Hier kunnen we niks aan doen en de enige oplossing hiervoor is om de kanalen aan te passen. Ook zoals eerder aangegeven heeft u de wifi kanaal na ontvangst van uw nieuwe modem nog niet aangepast. Om deze reden hebben we het nodige aangepast en een kanaal geselecteerd wat weinig gebruikt word in uw omgeving. Graag willen we u adviseren om dit ook na te kijken en indien nodig het kanaal weer aan te passen als het niet stabiel is. Ook kunt u hiervoor een app genaamd wifi analyzer gebruiken. Ook willen we u doorgeven van wanneer u zonder een toestemming van Online.nl overstapt naar een andere provider, dat er dan een slotnota berekend zal worden omdat u nog in contract staat t/m 31-01-2019. We gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Prawien Expertteam

Dat is even makkelijk om het op een stoorfactor te gooien en met andere woorden het is niet onze schuld dat de verbinding slecht is. Ik zal dit bericht even delen op verschillende kanalen want dit is belachelijk. Als jullie mij niet tegemoet komen dan zit ervoor mij niets anders op een provider te zoeken die mij wel kan leveren wat ze beloven.

Ik lees overigens echter vele recensies waar ik me zeer zeker in kan vinden en ik zal me hierbij aansluiten.
    Echter lossen jullie het probleem niet op, maar verwachten dat ik de klant keer op keer stappen ga doorlopen die geen oplossing bieden. Ik heb ze al meerderen malen doorlopen en na meerderen modems en ben er klaarmee.
    Rilanavan der meer
    Dan moeten jullie je tekst aanpassen

Wilt u een slechte verbinding en is de verbinding niet slecht genoeg dan verwacht geen oplossing want dat komt door een stoorfactor in u buurt neem online.nl

Ik zal contact opnemen met kpn en ziggo en dit verhaal voorleggen en kijken wat hun zeggen.

En ik zal morgen jullie weer contacten en weer een klacht indienen

Rilanavan der meer
    Fijn dat mijn contract beëindigd gaat worden.

Ook een klacht indienen over Online.nl?