Klacht Online.nl: online.nl had ik het maar nooit gedaan..slechte tv,slecht internet,en slechte en dure klantenservice
Details
Klacht
vanaf dag 1 heb ik al problemen met mijn tv,niet op kunnen nemen,ineens blokjes in beeld en dan valt het kastje weer uit..heb al 3 nieuwe ontvangers gehad en 4 nieuwe harddisks!na de laatste keer kon ik weer even gewoon kijken en ineens kon ik weer niet opnemen,op dat moment dacht ik laat maar! ik doe wel zonder..
maar nu ook de ontvanger ineens weer gewoon uit zichzelf uitvalt is het nu gewoon echt klaar al 5 maanden niks anders als problemen godzijdank heb ik maar voor een jaar een abonnement!
dan ga je bellen met online wat je een vermogen kost want snel ben je zeker niet aan de beurt,en dan vraag je of je weer doorverbonden mag worden met de klachtenafdeling,nee mevrouw dit kan niet want het is al een paar weken geleden!
mijn internet is ook onwijs langzaam terwijl ik nog gevraagd heb of ik wel het middelste pakket kon nemen ja hoor mevrouw dat haalt u wel en nu word er gezegd dat ze hebben verteld dat de snelheid niet gehaald kon worden! bewijs het tegendeel dan maar eens
Gewenste oplossing
ik wil van online af! en dan het hele pakket want alles werkt slechten een keer fatsoenlijk te woord gestaan worden zonder dat ze doen alsof je gek bent!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.