Klacht Online.nl: online.nl had ik het maar nooit gedaan..slechte tv,slecht internet,en slechte en dure klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60100
Gebruiker
Monique
Datum
3 reacties

Details

Klacht

vanaf dag 1 heb ik al problemen met mijn tv,niet op kunnen nemen,ineens blokjes in beeld en dan valt het kastje weer uit..heb al 3 nieuwe ontvangers gehad en 4 nieuwe harddisks!
na de laatste keer kon ik weer even gewoon kijken en ineens kon ik weer niet opnemen,op dat moment dacht ik laat maar! ik doe wel zonder..
maar nu ook de ontvanger ineens weer gewoon uit zichzelf uitvalt is het nu gewoon echt klaar al 5 maanden niks anders als problemen godzijdank heb ik maar voor een jaar een abonnement!
dan ga je bellen met online wat je een vermogen kost want snel ben je zeker niet aan de beurt,en dan vraag je of je weer doorverbonden mag worden met de klachtenafdeling,nee mevrouw dit kan niet want het is al een paar weken geleden!
mijn internet is ook onwijs langzaam terwijl ik nog gevraagd heb of ik wel het middelste pakket kon nemen ja hoor mevrouw dat haalt u wel en nu word er gezegd dat ze hebben verteld dat de snelheid niet gehaald kon worden! bewijs het tegendeel dan maar eens

Gewenste oplossing

ik wil van online af! en dan het hele pakket want alles werkt slecht
en een keer fatsoenlijk te woord gestaan worden zonder dat ze doen alsof je gek bent!


Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Monique,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Ik ben heel benieuwd of dit wel binnen 5 werkdagen kan
  3. Auteur
    Monique
    Datum
    Ze waren heel duidelijk aan opzeggen doen ze niet, en werd alsnog behandeld alsof het allemaal aan mij lag, je neemt wel een alles in 1 pakket maar als het niet werkt kunnen ze niet alles ontbinden..beetje raar!
    Heb nu een tv insteek kaart gekregen en had niet voor niks een HD recorder omdat ik wilde opnemen..dat kon ik al niet maar nu nog steeds niet..maar heb er wel voor betaald! Ben blij als mijn abonnement eindigt voor mij nooit meer online.nl!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen