Klacht Online.nl: online.nl heeft technische storingen inzak afschrijvingen.

Annie

Online.nl heeft een paar keer technische storingen gehad. Hierdoor werden er bedragen niet van mijn rekening afgeboekt. Ik heb er niet bij stil gestaan en heb lekker door geshopt. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ik een mailtje kreeg waarin dit stond.. Helaas een paar dagen te laat.

En dit is niet 1 keer gebeurd. Ik snap niet waarom er elke keer problemen zijn omtrent het incasseren.

Ook heeft online.nl vaak storing en kan ik soms een uur lang geen televisie kijken. Ik betaal hier wel voor.

Er komen gesprekskosten en dergelijke bij en aan het einde van de rit zit je met een torenhoge rekening omdat alles zich opeens opstapeld, omdat dit bedrijf maar verwacht dat iedereen het geld maar heeft liggen. Ik zit aan dit contract vast tot 2016 maar als het aan mij ligt ga ik wel liever naar een andere provider.

Zelfs kanalen die je op digitenne hebt, moet je bij online.nl een apart pakket voor afsluiten. Ik ben niet tevreden en zit nu vast aan dit stomme contract.

Ik wil van mijn contract af

Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Annie
    Oke,Ik wacht het af.. als ik kijk naar alle klachten hier, hoop ik dat het snel opgelost zal worden
    Geachte Annie,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (LA)
    Annie
    Hallo,Ik heb 5 keer contact met 1 van julle medewerkers gehad. Maar uw collega Nancy spant toch de kroon.. Alleen zij wilt niks doen, zegt alleen maar nee ik kan niets doen. Misschien moet u uw rekening op tijd betalen. TERWIJL JULLIE STORING HADDEN 2 X WEL LIEFST. En daarna begint ze met waarschuwen en zegt ze dit is de 3e waarschuwing en ze hangt op in mijn oor.IK BEN HIER KLAAR MEE en zal ook echt op facebook het gesprek laten horen.. BAH BAH
    Geachte Annie,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)

Ook een klacht indienen over Online.nl?