Klacht Online.nl: Online.nl int monteurskosten, maar kan (wil) geen monteur via mail inplannen.

Zonnestraal84

Doordat ik met mijn mobiel 9 van de 10 keer niet kan bellen, probeerde ik via mail een afspraak te maken voor tv installatie. De 10e keer wordt er niet opgenomen. Eerst kon dit niet 's avonds of in het weekend, en dus heb ik noodgedwongen hele dag vrij moeten nemen. Vanwege mijn werkzaamheden kan halve dag niet.
Ondertussen moet ik al wel voor monteur betalen €69,-, dit terwijl er dus niemand komt. Via mail aangegeven wanneer ik vrij heb, wordt niets op uit gedaan. Op mijn vraag waarom ik al voor monteur moest betalen, kreeg ik geen antwoord. En afspraak maken via mail kan niet, alleen telefonisch.

Online garandeert installatie garantie, maar zit al vanaf 8 december zonder fatsoenlijk tv, hooguit een aantal via kabel.

Zorgen dat monteur op 20 januari de tv kastjes installeert en zorgt dat ik tv kan kijken in woonkamer, slaapkamer en op tablet. Daarnaast creditatie voor monteurskosten € 69,--.

Online.nl
    Beste zonnestraal84,

U heeft waarschijnlijk per abuis twee klachten tegelijk aangemaakt. Daarom sluiten wij deze zodat wij u het beste kunnen helpen op uw klacht.

Martijn van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?