Klacht Online.nl: Online.nl is erg slecht omgaan met nun klanten

Klachtnummer
# 270071
Gebruiker
lunasito
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben lange tijd klant van online.nl als provaider. Ik heb kleine bedrijf en Iedere dag ik moet internet hebben voor de zakelijk relatie, voor mij is de internet is zeer belangrijk met mijn bedrijf te overleven.In 31 mei ik kreeg geen internet meer. Ik heb meerdere keren gebeld naar online.nl en ik heb altijd gehoord dat de probleem zit aan de modem. Ik heb de nieuwe modem gekregen, maar de probleem worden niet opgelost.Ik heb altijd bij telefon gezegd dat de modem is niet de oorzaak van de probleem, omdat zit de technische probleem tussen en de monteur moet langs komen. Eindelijk naar twee weken zitten zonder internet de monteur is langs geweest en hij heeft vastgesteeld dat de splitser die ik heb van online.nl tijd terug gekren kapot was. Ik heb de andere splitser gekregen en de probleem worden opgelost. Ik heb sinds geen 31 mei tot 14 juni 2017 twee weken tijd geen internert gehad en ik heb schade meer dat 1000 euro gehad met mijn bedrijf.Ik heb aan online.nl gevraagd euro 500 schade aan mij bedrijf te vergoeden, dat dit werd aan mij geweigerd. Ik heb als schade vergoeding euro 12,50 gekregen. Ik moet euro 30 voor bezoek van monteur zelf te betalen.

De oplossing

tenminste ik wil mijn betaling euro 30 voor de monteur terug krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    lunasito
    Datum

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen