Klacht Online.nl: Online.nl is niet klantgericht, Want ik zit als klant tussen de 10-14 dagen zonder internet.

R. van Basten Batenburg

Geen internetverbinding door graafwerkzaamheden

T.g.v. graafwerkzaamheden in de straat voor nieuwe gasleiding en waterleiding is mijn internet- en belverbinding via ADLS (via netwerk van KPN) gestoord.
Omdat meerdere huisnummers in de straat geen internet verbinding hebben en de straat open ligt is het uiterst waarschijnlijk dat het probleem op straat ligt en niet achter het aansluitpunt in huis.
Bij telefonische melding bij Online.nl weigert medewerker KPN in te schakelen, omdat ze volgens intern protocol eerst een eigen servicemonteur langs willen sturen om uit te sluiten dat het probleem niet in huis ligt. Daarna geven ze storing pas door aan KPN. Normaal is dat begrijpelijk. In deze omstandigheden echter niet.
Het gevolg is dat ik 10-14 dagen zonder internet zit en Online.nl weigert een alternatieve oplossing te bieden. Als ZZP-er kan ik echter niet zonder internet werken.!
De klacht is dat Online dus niet flexibel is, noch klantgericht en niet meedenkt met klant.

1. Afwijken van haar standaard procedure als omstandigheden duidelijk wijzen op een draadbreuk en meteen aan KPN-netwerk doorgeven dat er een storing is op haar netwerk.
2 de klant een reeel alternatief bieden te kunnen internetten of bellen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?