Online.nl is niet instaat om rekening te sturen ( rekening klopt niet ) Helpdesk diverse malen gebeld ook daar ziet men dat het niet klopt echter kan men er niets aan doen . Klacht ingedient en daar komt geen reactie op Helpdesk nu 3 maal gebeld en mail gestuurd men heeft geen oplossing echter klopt de rekening nog steeds niet . Helpdesk geeft aan dat men het doorgestuurd heeft gebeurt echter nu al 6 maand niets
De oplossing
Ach gewoon een rekening overzicht sturen lijkt mij niet zo moeilijk , maar goed ik werk in de ict . Eigenlijk kun je dit met 1 telefoontje regelen , maar als een bedrijf dit niet goed in orde heeft krijg dit soort je zaken die al 6 maanden lopen met veel frustratie , gebel en mail en bergen helpdeskmedewerkers
4 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Vellisoft, ik heb u vandaag telefonisch proberen te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Ik hoor graag van u om welke nota het precies gaat zodat ik u goed kan verder helpen. Verder zou ik graag van u willen weten wanneer u het best bereikbaar bent.
Met vriendelijke groet,
Gied van Online.nl
Auteur
Vellisoft
Datum
Hoi Gied
Gaat om de rekeningen van de afgelopen 6 maand die ik niet meer kan zien op de site en die volgens uw medewerker en mij te hoog zijn . Morgen middag tussen 14:00 en 16:00 ben ik thuis en kunt u me bellen .
Met vriendelijke groet
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Vellisoft, vandaag heb ik u telefonisch gesproken. Wat een ontzettend leuk gesprek was dat! De nota's zijn opgestuurd naar uw mail inclusief het contract. Wanneer ik u op deze manier voldoende heb geïnformeerd vraag ik u om de klacht te beoordelen en te sluiten.
Met vriendelijke groet,
Gied van Online.nl
Auteur
Vellisoft
Datum
Hoi Gied ,
Ik ben blij dat je ons probleem opgelost hebt op een enthousiaste manier. We hebben alle rekeningen per mail gekregen en kunnen nu alles zelf nakijken. Wij zijn erg tevreden met de oplossing.
Vriendelijke groeten, vellisoft
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Vellisoft
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.