Opgelost door Online.nl: Online.nl kan geen rekening sturen al 6 maand helpdesk kan geen oplossing bieden

Vellisoft

Online.nl is niet instaat om rekening te sturen ( rekening klopt niet )
Helpdesk diverse malen gebeld ook daar ziet men dat het niet klopt echter kan men er niets aan doen . Klacht ingedient en daar komt geen reactie op
Helpdesk nu 3 maal gebeld en mail gestuurd men heeft geen oplossing echter klopt de rekening nog steeds niet . Helpdesk geeft aan dat men het doorgestuurd heeft gebeurt echter nu al 6 maand niets

Ach gewoon een rekening overzicht sturen lijkt mij niet zo moeilijk , maar goed ik werk in de ict .
Eigenlijk kun je dit met 1 telefoontje regelen , maar als een bedrijf dit niet goed in orde heeft krijg dit soort je zaken die al 6 maanden lopen met veel frustratie , gebel en mail en bergen helpdeskmedewerkers

Online.nl
    Geachte Vellisoft, ik heb u vandaag telefonisch proberen te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Ik hoor graag van u om welke nota het precies gaat zodat ik u goed kan verder helpen. Verder zou ik graag van u willen weten wanneer u het best bereikbaar bent.

Gied van Online.nl
    Hoi Gied

Gaat om de rekeningen van de afgelopen 6 maand die ik niet meer kan zien op de site
    en die volgens uw medewerker en mij te hoog zijn .
    Morgen middag tussen 14:00 en 16:00 ben ik thuis en kunt u me bellen .

Met vriendelijke groet

Online.nl
    Geachte Vellisoft, vandaag heb ik u telefonisch gesproken. Wat een ontzettend leuk gesprek was dat! De nota's zijn opgestuurd naar uw mail inclusief het contract. Wanneer ik u op deze manier voldoende heb geïnformeerd vraag ik u om de klacht te beoordelen en te sluiten.

Gied van Online.nl
    Hoi Gied ,

Ik ben blij dat je ons probleem opgelost hebt op een enthousiaste manier.
    We hebben alle rekeningen per mail gekregen en kunnen nu alles zelf nakijken.
    Wij zijn erg tevreden met de oplossing.

Vriendelijke groeten,
    vellisoft

Vellisoft

Ook een klacht indienen over Online.nl?