Online.nl mailadres wordt per 31-1-2017 opgeheven tenzij er €4,- p/m voor betaald wordt

# 251910
Matthias

Onlangs werd ik door online.nl geïnformeerd over het feit dat ik per 1 februari voor mijn online.nl mailadres €4,- per maand moet gaan betalen. Bij niet reageren zal het mailadres opgeheven worden. Nadat ik per mail hierover om opheldering vroeg kreeg ik als antwoord dat er niet binnen de daarvoor gestelde termij inhoudelijk gereageerd kon worden. Omdat ik me hierdoor onder druk gezet voelde besloot ik met online.nl te bellen. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik eerst als antwoord dat er aan dit beleid door de telefonist niks veranderd kan worden. Na enig doorvragen door mij werd duidelijk dat deze regeling niet geldt voor klanten die ook tv, telefoon en internet klant zijn bij online. Welnu, ik bén een betalende klant bij online en heb een 3 in 1 pakket. Dat veranderd de zaak en de telefonist beloofd mij dat ik per 1 februari geen extra kosten voor mijn mailadres zal hoeven maken en dat mijn online.nl mailadres niet opgeheven zal worden. Helaas kreeg ik niet de beloofde bevestiging van deze afspraak per mail.

Graag bevestiging van de afspraak dat mijn online.nl mailadres niet opgeheven zal worden en er geen extra kosten in rekening gebracht gaan worden.

Beste Matthias,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Ik heb uw dossier persoonlijk in behandeling genomen. Morgenvroeg zal contact met u opnemen.

Beste Matthias,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad om de klacht te bespreken. Ik heb bevestigd dat u niet hoeft te gaan betalen voor de e-mailadressen. Dit is gebaseerd op een misverstand veroorzaakt door één van onze systemen.

Zoals afgesproken heb ik u ook een e-mail gestuurd ter bevestiging op het afgesproken e-mailadres en zijn we een compensatie overeen gekomen. Ik wil u dan ook verzoeken om de klacht te beoordelen.

Matthias
    Dankzij de klachtenkompas kon deze klacht vlot worden afgehandeld.

Matthias
Uiteindelijke oplossing Ik dacht dat de klacht goed afgehandeld was maar helaas krijg ik vandaag een nieuwe mail van Online.nl : U maakt op dit moment gebruik van een gratis Online.nl e-mailadres. Helaas kunnen we deze dienst in verband met de opslag- en onderhoudskosten niet kosteloos voortzetten. Deze dienst houdt per 31 januari 2017 op met bestaan. Meldt u aan voor 27 januari Wilt u uw e-mailadres behouden? Meldt u zich dan vóór 27 januari aan voor onze nieuwe e-maildienst voor € 4 per maand. Dit zijn uw voordelen: Uw Online.nl e-mailadres (inclusief al uw bestaande e-mails) blijft bestaan Uw e-mailbox wordt vergroot naar 5 GB! U kunt 3 e-mailboxen en 5 extra e-mailadressen gebruiken Hoe kan ik als klant het vertrouwen krijgen in online.nl dat deze klacht nu goed afgehandeld is??