Opgelost door Online.nl: online.nl modem retourneren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48626
Gebruiker
Huub
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind december heb ik mijn Online.nl abonnement beëindigd. Nu wil ik graag mijn modem retourneren. Op de online.nl site kan ik niets vinden. Ik hoor ook niets van online.nl
Ik zie hier diverse retouradressen daarom aan Online.nl de vraag informeer me s.v.p. alsnog naar welk adres jullie modem gestuurd moet worden.

De oplossing

graag spoedige info waarheen het modem gestuurd moet worden

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Huub,Het retouradres voor het modem is
    BNS Data Logistics
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenWij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Csl
  2. Auteur
    Huub
    Datum
    Bedankt voor het doorgeven van het retouradres. Het modem heb ik daardoor vandaag kunnen retourneren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huub
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen