Opgelost door Online.nl: online.nl op klachtenkompas zeggen dat probleem is opgelost

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70495
Gebruiker
Terrydijkhoff
Datum
3 reacties

Details

De klacht

heb klacht hier gezet over online.nl
dan hier zeggen dat het opgelost is nee hoor echt niet.
is en blijft dezelfde klacht.

De oplossing

wens restitutie van mijn abonnements kosten voor het niet gebruiken ivm afsluiting
van 24-06-2014-t/m 15-06-2014
daarna weer aangesloten
ga dit nu zelf in mindering brengen en daarna maandelijks mijn abonnements kosten zelf overmaken en automatische machtiging intrekken
krijgen van mij alleen waar ze recht op hebben

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Terrydijkhoff,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Terrydijkhoff,
    In goed overleg is een oplossing en informatie aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Online.nl
    R.Bun
  3. Auteur
    Terrydijkhoff
    Datum
    klacht opgelost doormiddel van Hr R Bun

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Terrydijkhoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen