Klacht Online.nl: Online.nl oplichterij

Nal

Ik zag dat er een hoger bedrag aan abonnementskosten was afgeschreven. Ik heb gebeld met de klantenservice van Online.nl. Er werd mij verteld dat ik een brief gekregen zou hebben met de melding van een prijsverhoging. Ik gaf aan dat ik deze brief nooit had ontvangen. Hierna gaf de medewerker aan dat het geen brief was maar een email. Toen gaf ik aan: ik heb noch brief of e-mail ontvangen. Vreemd dat u eerst beweert dat het per brief was en nu per email. De medewerker zei: u heeft te laat gereageerd, als u nu uw abonnement wil opzeggen, gaat u kosten betalen.

Wat voor een oplichterij is dit? Begin dit jaar ben ik overgestapt naar 100 MB en sindsdien heb ik internet problemen. Ik ben zwaar ontevreden over online.nl en dan wordt nu ook de prijs verhoogd. Ik kijk uit naar de opzegging.

Prijsverhoging terugdraaien of dat ik kosteloos mijn abonnement mag opzeggen.

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb jullie brief nooit ontvangen. Conform Nederlandse wetgeving dient u te voldoen aan de ontvangsttheorie artikel 3:37 lid 3 van het Burgerlijk wetboek. U dient aan te tonen dat ik de brief heb ontvangen. Dit kunt u niet, dus duidelijk dat jullie onwaarheden vertellen. Einde contractsperiode zeg ik mijn abonnement op.
    Nal
    Jammer dat het contract pas eind januari 2020 wordt beëindigd want sinds vandaag werkt het internet niet. Jullie zijn niet in staat om een goede verbinding op te leveren en nu heb ik niet eens internet.
    Nal
    Geachte, ik kreeg een opzegging per 31 januari 2020. Ik ben een jaarcontract met jullie aangegaan. Derhalve zou het contract begin januari 2019 beëindigd moeten worden. Gaarne een reactie geven.

Ten aanzien van de storing: ik wil compensatie voor die dag want ik kon geen gebruik maken van internet. Fijn dat u dit niet aanbiedt. Ik ga uw klantenservice bellen. Mvg
    Nal
    Geachte, kunt u mij de opzegging per 03-01-2020 per email sturen? Jullie hebben mij namelijk per email de opzeg datum 31-01-2020 doorgegeven. Mijn email: nramparichan@gmail.com

Dank voor de 1 dag compensatie.

Mvg

Ook een klacht indienen over Online.nl?