Klacht Online.nl: Online.nl supersnel 30/3 Mbps fabeltjes en bedrog nog steeds.

gwydion

Dit is een vervolg op mijn eerdere klacht die door de arrogantie van online werd afgedaan als, je had het kunnen weten!
Omdat ik een mediaserver draai, heb ik minimaal 2 a 3 Mbps UPLOADSNELHEID nodig, dus ik koos voor supersnel 30/3 Mbps aanbieding van Online (waar ik overigens al lang klant was met 10/1 Mbps).
Testen en meten wijst al maanden uit dat ik slechts 12/0,8 Mbps haal.

Antwoord van Online.nl, ja toen je overstapte hebben wij in een e-mail erbij gezegd dat u maximaal 14 Mbps DOWNLOAD snelheid haalt. Even afgezien van het feit dat de website van online.nl er tot op de dag van vandaag mee adverteert, zonder vooraf te zeggen dat ze niets waar kunnen maken van de snelheden die ze aanbiedt, ben ik nu een stap verder.... ze liegen, zie bedriegen, waarom zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/ADSL2

Ik wil van dit contract af zodat ik rustig kan overstappen naar de kabel.

Contract ontbinden per 1 april 2014. Zodat ik kan overstappen naar de kabel.

Online.nl
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    gwydion
    Gelieve niet te bellen en uw reactie hier te formuleren. En HAAL die 30/3 advertentie van uw website, of ZEG EERLIJK, met KOEIENLETTERS, dat NIEMAND de 30/3 Mbps in werkelijkheid HAALT of KAN halen. NIET achteraf, maar VOORAF!!!! Ondanks mijn aanhoudende klachten blijft u gewoon doorgaan met 30/3 supersnel aan te bieden. Mensen LEES eerst: http://nl.wikipedia.org/wiki/ADSL2. Zie deze klacht tevens als een IN GEBREKE STELLING, schroef die upload open naar 3 Mbps of contractbreuk is een feit.
    gwydion
    Overigens niet alleen online.nl bedondert de boel. (Ik zou sowieso 14/2 Mbps moeten halen, 2.173 meter van de wijkcentrale en niet 0,8), ze doen het allemaal (de ADSL en VDSL aanbieders). Mooiste is de KPN 40/4 aanbod (werkelijkheid 15/2) of KPN 80/8 (ook 15/2 je betaalt alleen meer, hahahaha). Wordt het niet tijd dat dit VERBODEN wordt!!!! Biedt aan wat werkelijk is en niet waar we van dromen!
    Online.nl
    Beste gwydion,Op de website van Online wordt overal TOT xxMbps gecommuniceerd. Ook geven wij voor het bestellen aan of een bepaald abonnement wel of niet geleverd kan worden op de ingevoerde postcode.
    Omdat wij u ook tijdig hebben geinformeerd over de te behalen snelheid en u vanaf dat moment 7 werkdagen (conform wetgving) hebben gegeven om u op de vernieuwde overeenkomst te beroepen zie ik geen reden uw contract voortijdig te ontbinden. Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik.Met vriendelijke groet,Online.nl
    A/B
    gwydion
    De termijn van 7 dagen heeft te maken met de colportage wet. Wat jullie doen valt onder niet nakomen van de overeenkomst en kan te allen tijde worden ingeroepen bij de rechter na een keurige "in gebreke stelling". Gooi die advertenties 30/3 Mbps van de website en zet er gewoon 10/1 , met beetje geluk krijg je dat, of ietsjes meer! Postcode check, heb er een screenshot van gemaakt 30/3 kan op mijn postcode aangeboden worden! 3 Mbps is in werkelijkheid 0,8->74% minder. Dit moet verboden worden!
    gwydion
    En echt jammer dat jullie niet goed lezen! Het gaat mij om de UPLOAD snelheid en ik had al een contract (10/1). Ik nam genoegen met te verwachten 2 tot 3 Mbps UPloadsnelheid, maar 0,8 is werkelijk te gek voor woorden. Voor iedereen die ADSL overweegt: http://www.breedbandwinkel.nl/adsl-aanbieders vul daar je postcode in en KIJK bij de werkelijke te verwachten snelheden. Je zult verbaast staan! Je haalt de aangeboden snelheden NOOIT! Ik vraag om een verbod om het zo aan te bieden! Wees eerlijk!
    Online.nl
    Omdat wij u ook tijdig hebben geinformeerd over de te behalen snelheid en u vanaf dat moment 7 werkdagen (conform wetgving) hebben gegeven om u op de vernieuwde overeenkomst te beroepen zie ik geen reden uw contract voortijdig te ontbinden.Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik.Met vriendelijke groet,Online.nl
    A/B
    gwydion
    Gewoon twee keer hetzelfde verhaal, dat is geen oplossing. Wordt tijd dat ze de klacht ook LEZEN en niet telkens hetzelfde sprookje vertellen. 30/3 is 30/3 en niet 12/0,8, dat zegt de wet! Niet misleiden en anders VOORAF informeren, bovendien 0,8 is niet de 2 Mbps die jullie dan wettelijk nog zouden moeten leveren en verwacht mag worden. We zien straks wel als ze 24,95 gaat afschrijven en ik 74% van het bedrag terug boek!

Ook een klacht indienen over Online.nl?