Klacht Online.nl: Online.nl verhoogt internet abo met 80% zonder communicatie

sad Niet opgelost
Pietjepuk1234

Al jaren klant bij Online.nl voor internet. Men kondigd in Dec jl aan dat ik wordt overzet naar een nieuw netwerk maar commmuniceert geen prijsverhoging vooaf. Na omzetting naar een nieuw netwerk blijkt dan Online.nl de prijs van het internet abonnement in mijn geval heeft verhoogd met meer dan 80% !!
Ca. 45 minuten aan de lijn gehangen met 2 verschillende afdelingen (migratie team en Sofie van expert team)
Nu wil Online mij nog houden aan een maand opzeg termijn. Als de prijsverhoging eind november netjes was gecommuniceerd, dan had ik op dat moment mijn abo opgezegd.
Heb het abonnement per direct opgezegd maar dan was niet mogelijk. Er geldt blijkbaar in dit geval nog steeds een maand opzegtermijn.
Zeer slechte service en communicatie van Online.nl

Het abonnement voortzetten zoals afgesproken en als dat niet kan, opzeggen en niet de verhoging betalen.

Geen

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Pietjepuk1234

Beste Sophie,
    Je antwoord is niet direct een antwoord waarom Online niet helder is geweest in haar communicatie mbt de prijsverhoging die er voor mij zat aan te komen.
    Als ik dit eerder had geweten had ik eerder opgezegd.
    Ik ben al jaren klant bij Online en nu laten jullie me zo maar overstappen?
    Kunnen jullie mij geen aanbod doen om om te blijven en te compenseren voor het niet juist en tijdig communiceren van de prijsverhoging?
    Ik verwacht toch minimaal een klantvriendelijker oplossing dan we kunnen niets meer voor u doen wat ik gehoord heb aan de telefoon.
    Hierbij de uitnodiging om een voorstel te doen waaruit blijkt dat u mij graag als klant wilt behouden.
    Met vriendelijke groeten,
    Peter Luttje

Ook een klacht indienen over Online.nl?