Opgelost door Online.nl: online.nl wil geen digitenne vergoeden

Patriciaspeelman

Wij gaan verhuizen naar een ander pand bij ons op het erf. (Voormalige kantoorruimte )
Ik heb bij online.nl een verhuizing aangevraagd, maar dat blijkt niet te kunnen.(en ongeveer 6x gebeld wachttijd +- 15 minik mag mijn abonnement welke tot 17-12-2017 loopt kosteloos mag opzeggenik krijg vervolgens een mail met de mededeling dat ik wel moet betalen. Hierop heb ik weer. Bellen 25min in de wacht, wordt me verteld dat ik een mail krijg waar instaat dat ik niets hoef te betalen. Iik vraag vervolgens op ik een onkostenvergoeding kan krijgen voir de telefoonkosten en mijn 3 digitenne ontvanger van nog geen jaar. antwoord NEE waar kan ik überhaupt zo iets bedenken, ik heb die toch zelf aan gekocht.klopt, maar ik heb niet gevraagd om mijn abonnement optezeggen maar een verhuizing wil na ongeveer 9 jaar klant tezijn.Ik kreeg een enorme grote mond en de verbinding werd verbroken. Weer terug bellen.weer geen oplossing. Maar wel doorverbonden naar afd klachten. Geen oplossing .enzo.

Compensatie van de gevoerde telefoon kosten, en vergoeding voor minimaal 2 digitenne ontvanger

Online.nl
    Geachte mevrouw Patriciaspeelman,

Wij vinden het heel vervelend dat wij op uw nieuwe adres geen diensten kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak.
    Zojuist hebben wij telefonisch uw klacht besproken en morgen ga ik nogmaals contact met u opnemen om uw klacht verder te behandelen.

Lisa van Online.nl
    Online.nl
    Geachte mevrouw Patriciaspeelman,

Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Lisa van Online.nl
    Patriciaspeelman
    Ik heb een vriendelijke dame aan de lijn gehad, ze hedft me beloofd terug tebellen dit gebeurde ook, en ik krijg een goede compensatie

Patriciaspeelman

Ook een klacht indienen over Online.nl?