Opgelost door Online.nl: Online.nl wilt geld weer terug vorderen

Na maanden klagen kreeg ik onlangs mijn geld te weten 352,39 terug gestort
En zou een nota teruggedraaid worden,zodat er geen nota openstond
Wat schets mijn verbazing,nota is helemaal niet terug gedraaid,en van mijn bank kreeg ik het bericht over dat er 352 euro van mijn rekening afgeschreven zou worden,door Online.nl
Hier heb ik het bewijs van 29 april,wat Online.nl naar mij schreef:
Online.nl
Hoi Jan, de betaling van € 352,39 wordt deze week uitbetaald op je rekening. Tevens heeft het klachtenteam de laatste nota van 87658855 teruggedraaid zodat je geen openstaand saldo hebt. Morgen zal de klachtenafdeling dit nog aan je bevestigen. ^Liza

Met andere woorden,de berichten van Online.nl dat ze werken aan een betere serviceverlening e.d. is gebaseerd op grote leugens

Ontbinding van het contract,een firma die zijn klanten belazerd,daar wil ik niks meer mee te maken hebben

Beste meneer Stender,

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen ons heel erg goed voorstellen dat een vervelende situatie dit is. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
    Vanmorgen is 352 euro onterecht van mijn rekening afgeschreven
    Ik zie dit als oplichting en diefstal,en ga aangifte doen
    Beste meneer Stender,

wij zullen met spoed uitzoeken waarom de creditnota als een incasso is uitgevoerd. Wij hebben het bedrag van 352,39 wel aan u uitbetaald. Zoals u aangaf heeft u de incasso uiteraard geweigerd.

Begin volgende week zullen wij u informeren wat er administratief niet correct verwerkt is.

Bart, Klantenservice Online.nl
    Venice
    Weer een blik smoezen opengetrokken?
    Jullie berichtgevingen,mail,etc zijn zo ongeloofwaardig
    Wil je serieus mee draaien in de telecomwereld?
    Stop met die smoezen,leugens en gladde verhaaltjes,en werk aan serviceverbetering
    Venice
    Het bedrag is terug geboekt,maar ga wel stappen ondernemen om het contract te ontbinden
    Ik heb totaal geen vertrouwen meer in jullie
    Geachte Venice,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Bart, Klantenservice Online.nl
    Venice
    Het is beter het contract te ontbinden,dan door gaan met een provider,waar je geen vertrouwen meer in hebt

Ook een klacht indienen over Online.nl?