Klacht Online.nl: online.nl zeer slecht te bereiken en reageren op problemen die je onder vindt met installeren

daniel

Bij 3x telefonisch in de wacht te hebben gestaan per keer 25 min en niet werkende tv ontvanger heb ik mijn abonnement per direct via een contactformulier opgezegd.
Helaas is het nog steeds niet mogelijk om via een NORMAAL e-mailadres van hun is.

Bij het helpen van de medewerker stel ik de vraag of er een mogelijkheid is dat online.nl zelf terug gebeld kan worden door zolang in de wacht te hebben gestaan.
Dit is niet mogelijk door hun terug gebeld te worden!!!
Hoe bedoel over goed communicatie voor een bedrijf die beweert hoog in het vaandel heeft........
Dit na diverse keren telefonisch in de wacht te hebben gestaan en de nieuwe tv ontvanger hierover geen berichtgeving over gehad te hebben wanneer deze mij geleverd wordt is voor mij de maat vol.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    daniel
    Vanaf dat de reactie geplaatst is door online.nl heb ik tot opheden nog niks vernomen telefonisch of toezending van de 2e tv-ontvanger.
    Hierbij hoop ik zo spoedig mogelijk van online.nl een zending te verwachten.
    Niet echt prettig als je het rond de feestdagen zonder tv moet doen
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (B)
    Geachte klant,
    Bovenstaand bericht is foutief geplaatst, gelieve deze als niet geplaatst te beschouwen. Uw contactpersoon zal spoedig contact met u opnemen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?