Klacht Online.nl: Online.nl zijn OPLICHTERS

justkids.eu

Sinds ik problemen heb met ONLINE.NL wordt het steeds gekker..
één medewerker weet me te vertellen dat ik me niet zo druk moet maken om downloadsnelheid omdat downloaden "toch illegaal is".
Andere medewerkster wou me niet helpen omdat ik zo 1, 2, 3 geen postcode wist van onze bewindvoering (staat ons internet blijkbaar geregistreerd) ondanks dat ik ALLE gegevens kan geven wat ze willen.. En vandaag kreeg ik dus te horen dat ik al MAANDEN een 30Mb abonnement heb waar maar een 20Mb "profiel" aan vast zit. Dit omdat ik de 30Mbit toch nooit haal !! Maar mag er wel voor betalen.
1 KEER heb ik de klantenservice gebeld met een mobiel van een bedrijfsmaatschappelijk werker omdat PREPAID niet te betalen is als je met online belt !! Ook heb ik DUIDELIJK gezegd dat dit een mobiel was van mijn maatschappelijk werker. Prompt daarop krijgt meneer smsjes met mijn rekening-overzicht enzo.. SCHANDALIG !!! Valse voorwendselen, 30Mbit betalen - 20Mbitprofieltje krijgen - 10Mbit werkelijke snelheid!

Ontbinden contract

justkids.eu
    Tevens zal ik deze klacht op mijn facebook gooien,.. Op de facebook van mijn vriendin.. De kids hun facebook..
    Op justkids.eu zal ik een ANTI-ONLINE.NL advertentie zetten..
    Elke klachtenwebsite en elke mogelijkheid die ik heb om mensen te laten zien wat voor oplichters jullie zijn zal ik aangrijpen..
    Mensen mogen me emailen en bellen om info te vragen over online.nl en ik zal ze GRAAG uitleggen hoe jullie werken..
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben u eerder benaderd over deze klacht. Onze policy hierin blijft ongewijzigd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
    justkids.eu
    Ik weet het,.. Toen hebben jullie mij gemeld dat jullie mij al een jar aant oplichten zijn.. 30Mbit betalen en er maar 9 krijgen en dan ook nog beweren dat dit "normaal"is !! Gekkenwerk daaro !!!
    justkids.eu
    Ik hoop dat door elke week of voor mijn part elke dag een klacht te plaatsen er mensen zijn die afzien van jullie,..Heb ik dan naar mijn gevoel iets POSITIEFS gedaan.. Moeten jullie ook eens proberen..tevens komen al deze klachten op Facebook..
    Geachte,
    Online.nl
    Geachte,Wij vragen u vriendelijk deze klacht te sluiten. met vriendelijke groet, KLantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte, Wij vragen u vriendelijk deze klacht te sluiten. met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
    Geachte,

Ook een klacht indienen over Online.nl?