Opgelost door Online.nl: online

Hallo

Wij hebben bij online een internet/tv/telefonie abonnement alleen doet hij het nog niet terwijl wij 3 maart al een verhuizing hebben doorgegeven,

er word steeds gezegd dat hij het gaat doen en ook hebben wij mails met dat hij het gaat doen maar hij doet het steeds niet.
ook worden we aan de telefoon in het diepe gegooid want ook daar word dingen gezegd zoals we zetten er vaart achter en loze beloftes worden er gemaakt,
wij hebben al heel vaak met de klanten service aan de telefoon gehangen.

Ook aan de telefoon werd gezegd dat we die maanden niet hoefden te betalen. Dus ik heb niet betaald en vervolgens krijg ik aanmaningen van online ,ook in de mail heb ik bewijs dat we niet hoefden te betalen voor de maanden dat wij geen internet hebben gehad.

MVG

Michelle Bos

geld terug en geen aanmaningen.

Geachte michellebos12,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte michellebos12,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Geachte michellebos12,
    Wij hebben afgelopen dinsdag 02/06/2015 telefonisch contact met elkaar gehad, en we zijn samen tot een oplossing gekomen.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beroordelen.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Hallo
    de klacht is netjes afgehandeld

mvg

michelle bos

michellebos12

Ook een klacht indienen over Online.nl?