Opgelost door Online.nl: online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111035
Gebruiker
michellebos12
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo

Wij hebben bij online een internet/tv/telefonie abonnement alleen doet hij het nog niet terwijl wij 3 maart al een verhuizing hebben doorgegeven,

er word steeds gezegd dat hij het gaat doen en ook hebben wij mails met dat hij het gaat doen maar hij doet het steeds niet.
ook worden we aan de telefoon in het diepe gegooid want ook daar word dingen gezegd zoals we zetten er vaart achter en loze beloftes worden er gemaakt,
wij hebben al heel vaak met de klanten service aan de telefoon gehangen.

Ook aan de telefoon werd gezegd dat we die maanden niet hoefden te betalen. Dus ik heb niet betaald en vervolgens krijg ik aanmaningen van online ,ook in de mail heb ik bewijs dat we niet hoefden te betalen voor de maanden dat wij geen internet hebben gehad.

MVG

Michelle Bos

De oplossing

geld terug en geen aanmaningen.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte michellebos12,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte michellebos12,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte michellebos12,
    Wij hebben afgelopen dinsdag 02/06/2015 telefonisch contact met elkaar gehad, en we zijn samen tot een oplossing gekomen.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beroordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    michellebos12
    Datum
    Hallo
    de klacht is netjes afgehandeld

    mvg

    michelle bos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
michellebos12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen