Opgelost door Online.nl: Onlinel ...betere naam is "OFFLINE"..

Annette7466

Sinds maandag geen internet meer..Online gebeld..zou een doormeting plaatsvinden..gebeurde donderdag..lag niet aan de lijn maar aan het moden..weer Online gebeld..ze konden niets doen want eerst moest de melding van de KPN binnen zijn..

Vandaag weer gebeld naar Online...nee nog steeds niet gehoord vamn de KPN..en nee Online kon ook zelf niet bellen en nee ook geen modem opsturen! Toen ik mijn ongenoegen liet blijken over Online...dit is al mijn tweede grote klacht binnen een half jaar!...zei de heer Vester dat ik dan maar een andere provider moest gaan zoeken!

Het ergert me verschrikkelijk dat ik steeds zelf moet bellen...kost me nu al rond de 5 euro terwijl Online in gebreke blijft...onproffessioneel en onbeschoft ook nog over mie heen moet laten komen en dat ik nu alweer 5 dagen zonder Internet zit!

gelijk de modem opsturen...vandaag nog...de dagen dat ik geen internet en telefoon had van mijn rekening halen...genoegdoening kosten voor het bellen naar Online

Online.nl
    Dossier reeds in behandeling. Wordt z.s.m. contact opgenomenMet vriendelijke groet,
    Online.
    Annette7466
    Ik zou afgelopen donderdag teruggebeld worden door Online...het is nu 6 dagen later en ik heb nog steeds niets van ze gehoord!!!
    Online neemt de klant niet serieus duidelijk.
    Ik zit nu al 9 dagen zonder internet en telefonie..schandalig..
    Online.nl
    Geachte Annette,
    Ik heb getracht u telefonisch te bereiken helaas zonder resultaat. Aangaande uw verstoring heb ik vernomen dat deze reeds is opgelost. Ik vind het zeer spijtig dat de afhandeling van uw verstoring een aantal dagen heeft geduurd. Helaas zijn wij in sommige gevallen afhankelijk van een derde partij en van de techniek. Uiteraard zullen wij altijd ons best doen om een verstoring zo snel mogelijk op te lossen.
    Vanwege het ongemak welke u heeft ondervonden zal ik 1 maand abonnementskosten aan u vergoeden.
    Voor wat betreft uw melding aangaande een van onze medewerkers heb ik een berichtgeving gezonden aan de verantwoordelijke van deze afdeling. Het is uiteraard niet de bedoeling om dergelijke uitspraken naar onze klanten te uiten.
    Graag wil ik u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen..
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    Annette7466
    Heb wel een +1 gegeven maar wel met een hele grote aarzeling.
    Ik zit nog geen half jaar bij Online en dit is al de tweede keer dat het in de soep loopt. Bovendien is Online bijna niet te bereiken met email en moet je dus zelf bellen a raison van 15 cent per minuut terwijl zij gebreke blijven. hoorde dat ze bij UPC en een gratis nummer hebben en dat je ook s de kosten van je mobiele telefoon terugkrijgt als er iets is. dat is service! raad iedereen af om bij Online te gaan!