Klacht Online.nl: Onstabiel, te traag internet en terugkijken TV werkt zeer slecht

Jwh Smit

Ik heb alles-in-1 van online.nl sinds 4 oktober (100MB, TV, incl opnemen en terugkijken en telefoon):
Normale TV werkt ok. Terugkijken gaat af en toe ok, maar meestal met van die digitale blokken door het beeld. Is al meer dan een maand, krijgen ze niet gefixed.

Internet in het begin ( 1-2 weken) zeer onstabiel en regelmatig minder dan 5MB en ook geen internet. Het is nu wel redelijk stabiel, maar ook nog regelmatig maar paar 1-3 MB download. Totdat ik het modem reboot, dan weer beter (20-40 mb). Wanneer ik met de helpdesk contact heb, komt er af en toe 89 MB.
Helpdeks reageerd wel, maar komt niet met een sluitende oplossing waarmee ik stabiel snel internet heb en ik TV kan terug kijken.

Daarna heb ik gevraagd of ik van het abonnement af kan, : KAN NIET.

Ik ben voor mijn werk afhankelijk van het internet dus ik wil terug naar een andere provider.

Ik wil van mijn abonnement af, ik heb al te vaak dingen geprobeerd die soms een beetje werken en wil weer fatsoenlijk kunnen werken thuis.....

Jwh Smit
    Ik ben al meer dan een maand bezig. Met resetten van TV kastje (meedere keren).... Resetten modem..... Uit en aan modem.... Wifi uit .... wifi aan.....

Het internet valt in ieder geval niet elke keer uit. Dat is verbeterd. Maar de ene keer snel en andere keer bijna geen download snelheid, is niet werkbaar.

En ik voel me zeer aan het lijntje gehouden. Ik krijg niet voor wat ik betaald heb, dus daarom wil ik van mijn abonnement af.
    Jwh Smit
    Ik heb net mijn modem gereset.
    snelheden zijn nu redelijk stabiel. Tussen de 80 en 90 mbps download en 25-30 mbps upload.

Let op : terugkijken op tv wordt meestl in de loop van de avond slechter.
    Op dit moment lijkt dat ok, na 5 minuten kijken.

Het is even afwachten of deze snelheid stabiel blijft. Komende woensdag ga ik weer thuis werken en dan kijken of alles stabiel blijft.

Ik heb mijn testverslag bijgevoegd.
    Jwh Smit
    Snelheid lijkt nu stabiel met de snelheden die ik doorgegeven heb. Geen 1 00 Mbps
    Maar werkbaar. Blijft nog steeds het probleem van terugkijken. Wij gebruiken dit meerdere keren per dag en het is nog steeds rennen al blokken en geluid dat wegvalt. Dan weer even beter en dan weer stukken met blokken. Dit duurt nu al 2 maanden. En ik betaal hier wel voor. Dus ik wil nog steeds overstappen. Er wordt niet geleverd naar afspraak.

Ook een klacht indienen over Online.nl?