Opgelost door Online.nl: Onstabiele internet verbinding en hele hoge ping

Tastymuisje

Heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Online.nl over een onstabiele internetverbinding (waar het regelmatig uitvalt). De klachten met de onstabiele internetverbinding konden destijds niet worden opgelost en nu ook nog steeds niet (werd meerdere malen afgescheept met het verhaal dat het onderhoudswerkzaamheden waren). Dit probleem heb ik maar voor lief genomen in de veronderstelling dat het probleem later wel zal worden opgelost. Maar nu sinds 3 weken heb ik een enorme hoge ping met gamen, waardoor games niet meer speelbaar zijn. Ik heb een andere modem aangeschaft en aangesloten, bedraad en niet bedraad aangesloten, telefoonkabel verwisseld, ethernet kabel verwisseld etc. maar het mocht allemaal niet helpen (op forums is het momenteel een veel voorkomende klacht specifiek voor Online.nl klanten). Via de klantenservice kreeg ik te horen dat er niets aan te doen was en werd ik doorverwezen naar Guidion. Bij Online.nl wilden ze zelf niet eens kijken naar het probleem.

Ik wil graag dat de internetverbinding stabieler wordt en ook dat het probleem met de hoge ping wordt opgelost, want ik heb de internetverbinding bij Online.nl eigenlijk alleen maar voor het gamen en dat kan dus helemaal niet meer. Games zijn nu gewoon onspeelbaar geworden (Heb nu trouwens een constante ping van 700 - 800 met iedere game die ik speel).
Mocht dit niet lukken dan wil ik graag dat mijn contract per direct wordt beëindigd zonder verdere kosten, zodat ik kan overstappen naar een andere aanbieder die dit wel kan waarmaken.

Online.nl
    Geachte Tastymuisje,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Tastymuisje
    Geachte Klantenservice Online.nl, bedankt voor de snelle antwoord. Ik wacht jullie reactie af.
    Online.nl
    Geachte Tastymuisje,Online wil graag uw probleem oplossen maar in uw voorgaande klacht gemeld bij online werd u verzocht het online modem de Huawei aan te sluiten.
    Alleen als dit modem is aangesloten kunnen wij een technisch onderzoek verrichten, toen en thans is het aangesloten modem, een eigen modem namelijk een DrayTek modem.
    Zodra u wil meewerken aan een technisch onderzoek zal toch het Huawei modem aangesloten moeten zijn.Met Vriendelijke Groet,
    (amg)
    Tastymuisje
    Geachte Klantenservice Online.nl, meerdere malen heb ik het Huawei modem teruggeplaatst en aangesloten. Dat heb ik ook gedaan tijdens mijn laatste klantenservice contact en de keren daarvoor. Het zal zeker niet aan de Draytek modem liggen. Maar goed ik heb hierbij mijn Huawei modem weer opnieuw aangesloten, zodat jullie een technisch onderzoek kunnen verrichten. Het probleem is nog steeds aanwezig en wordt alleen maar erger. Heb nu zelfs een ping van boven de 1000! Graag een spoedige oplossing!
    Tastymuisje
    Nog even een notitie. Ping tests via speednet.net en speednet.nl geven allemaal een gemiddelde van 30 ms aan. Downloaden gaat ook prima met maximale snelheid. Internetsites laadt ook gewoon prima. Je kan ook gewoon streams kijken. En jullie ping test naar het Huawei modem geeft ook een goede ping aan (ping test uitgevoerd door jullie klantenservice). De hoge ping richt zich volledig op het gamen. Een hele hoge ping bij alle games. World of Tanks, League of Legends, Diablo III, Starcraft II etc.
    Tastymuisje
    Geachte Klantenservice Online.nl, vandaag de gehele dag heb ik een ping van tussen de 1500 - 2000 en nu nog steeds (dit is met het Huawei modem). Graag met spoed een oplossing, want dit gaat zo echt niet.
    Online.nl
    Geachte Tastymuisje,Wij zijn een onderzoek gestart rond de hoge ping bij bepaalde games o.a. World of Tanks. Zodra wij een resultaat hebben zullen wij u hierover berichten.
    Met Vriendelijke Groet,
    (amg)
    Tastymuisje
    Geachte Klantenservice Online.nl, graag met spoed de onderzoek uitvoeren. Ik kan namelijk nu al meer dan 5 weken niet gamen. Ik hoor snel van jullie.
    Tastymuisje
    Geachte Klantenservice Online.nl, ik verzoek u graag met spoed iets van u te laten horen. Ik heb de afgelopen paar dagen geprobeerd om te gamen, maar heb constant een ping van +2000. Ik raak er zo geïrriteerd van dat ik bijna de toetsenbord door het beeldscherm wil gooien! Dit is gewoon onacceptabel! Het duurt nu ook veel te lang dat ik iets van jullie hoor! Het probleem houdt nu al aan voor meer dan 6 weken!

Tastymuisje

Ook een klacht indienen over Online.nl?