Klacht Online.nl: Ontbinding contract ivm valse voorwendselen

Mica#16

Ik heb een internetabonnement via adsl afgesloten, ik kon ook de optie TV aanvinken maar heb daar nog mee gewacht aangezien ik eerst een TV app wilde proberen. Nu ik heb ondervonden dat ik de TV app
( NLziet) niet handig vind, blijkt dat ik geen TV via adsl kan kijken ivm met de lage snelheid van 11/mbs. Nu zou ik een duur glasvezel abonnement af moeten sluiten om TV te kunnen kijken. De tarieven zijn een stuk duurder dan bij sommige andere providers. € 57,50 per maand. Dit is niet van te voren duidelijk gemaakt. Internet en TV via adsl zou volgens online.nl in eerste instantie gewoon beschikbaar zijn op mijn adres.

Ook zou op 25 november mijn internet geleverd worden en heeft het nog 5 werkdagen geduurd voordat het eindelijk beschikbaar was. Dit probleem lag bij de technische dienst van KPN volgens een medewerker van online.nl. Een andere medewerken gaf aan dat ik KPN moest bellen !? Ik sluit internet af bij online.nl niet bij KPN.

Ontbinding contract ivm slechte service en valse voorwendselen. Er is aangegeven dat er internet en tv via adsl op mijn postcode beschikbaar zou zijn en dit is niet het geval.

Mica#16
    Dank voor uw bericht. Maar waarom kan ik bij de opties 'TV via adsl' selecteren indien het niet mogelijk blijkt te zijn? Als duidelijk aangegeven was, na het invoeren van mijn postcode, dat bij mijn snelheid geen TV via adsl mogelijk is, had ik geen internet abonnement via adsl afgesloten. Nu moet ik bij online.nl een duur glasvezelabonnement afsluiten om tv te kunnen kijken. Terwijl internet en TV via glasvezel bij andere providers een stuk goedkoper is.
    Mvg Monique
    Mica#16
    Oke, hartelijk dank voor uw reaktie. Fijn dat deze optie er toch blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet Monique

Ook een klacht indienen over Online.nl?