Klacht Online.nl: Ontbinding contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134473
Gebruiker
JJSmile
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Na oplevering van internet en digitale tv heb ik geen mailadres ontvangen, wel is middels de Overstapservice van Online.nl mijn oude mailadres opgezegd en derhalve niet meer toegankelijk.
Na oplevering en installatie gelijk contact opgenomen met Online.nl hierover, mijn Online mailadres was waarschijnlijk naar mijn oude provider gestuurd, maar er zou werk van worden gemaakt, want de dag was nog niet voorbij.
Na 5 dagen (incl. weekend)wederom contact opgenomen. Ik wil mijn contract ontbinden daar zij niet leveren waar ik voor wordt geacht te betalen. Doch opeens, heel miraculeus is er een mailadres beschikbaar. Ik weiger en wil alsnog mijn contract ontbinden, maar Online.nl vind dat ik hier geen goede reden voor heb. Ik ben klaar met Online.nl

De oplossing

Ontbinding van mijn contract, zodat ik naar een provider kan gaan die wel levert waar ik voor betaal.
Geen dossiernummer te zijn, zoals nu het geval is.

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte JJSmile,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    JJSmile
    Datum
    Fijn dat de klacht is ontvangen, nu nog actie ondernemen.
    Vriendelijke groet
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  4. Auteur
    JJSmile
    Datum
    Er is kontakt opgenomen. Ontbinding is niet mogelijk. Excuses, excuses..maar tot op heden nog steeds geen emailadres of inloggegevens, terwijl deze woensdag beschikbaar waren.....
    Online.nl maakt er een heerlijk zooitje van....
  5. Auteur
    JJSmile
    Datum
    Er is kontakt opgenomen. Ontbinding is niet mogelijk. Excuses, excuses..maar tot op heden nog steeds geen emailadres of inloggegevens, terwijl deze woensdag beschikbaar waren.....
    Online.nl maakt er een heerlijk zooitje van....
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Molenwijk,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice Online.nl (AM)
  7. Auteur
    JJSmile
    Datum
    Ik vind het niet gepast dat online.nl mij aan wil spreken met mijn naam, zelfs als deze niet correct geschreven is hier op deze site.
    Ondernomen acties wacht ik nog af.
    Het zo spoedig mogelijk mijn inloggegevens sturen duurt toch nog een week. Al met al dus pas na twee weken een inlog en mailadres.
    Er is een compensatie afgesproken, ik wacht de gegevens hierover nog af.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Molewijk,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  9. Auteur
    JJSmile
    Datum
    In goed overleg een oplossing?
    Mijn abonnement zou een maand vrij zijn van kosten, daar ontbinding niet mogelijk is.
    Heden 7 november zie ik dat september 0,00 euro kost. Helaas te zeggen dat mijn abonnement per 16 oktober ingang had. Er staat (nog)niets vermeld over oktober. Is dit een volgende blamage waar ik achteraan dien te gaan?
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Molewijk,

    Wij hebben uw 2 klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht # 135865, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht # 135865 verder in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    JJSmile
    Datum
    Waarom september in mijn facturering is te zien is mijn een raadsel, voor Onlinne.nl derhalve niet. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen november, deze maand zou gecrediteerd gaan worden en moet ik oktober betalen.
    Het is nu 18-11-2015 en oktober is nog steeds niet gefactureerd.
    Een jaar Onlinne.nl en dan wegwezen ....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJSmile
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?